Inlägg från: Pärlan2009 |Visa alla inlägg
  • Pärlan2009

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!!

Vi bor i Sthlm men ska inte gifta oss här. Bröllopet blir den 29/8 och jag längtar!

underbara060709 skrev 2009-01-19 21:53:11 följande:
    Halloj!Vi gifter oss också i augusti Någon av er som bor i Sthlm???
  • Pärlan2009

Jag känner också att det är dags för inbjudningar snart. Den största delen av våra vänner kommer att få en bra bit att åka så det är ju schysst om de kan hitta billiga flygbiljetter osv. Hade dock tänkt vänta till i februari - sen smäller det:)

Sofinka skrev 2009-01-20 23:24:13 följande:
    Här kommer en till 29/8. Det känns som om det börjar bli dags att skicka ut inbjudningar, folk börjar fråga pga semesterresebokningar. Vi får välan börja kika runt och se om något faller oss i smaken... Har iallafall stället för vigsel och reception bokad. Vigselförrättare har varit sambons lott att ordna, ännu har inget hänt på den fronten...Dock har jul och födelsedag inneburit mycket oväntade och otroligt generösa bidrag till festen, så nu har jag börjat spana in fina ringar med bling på. Det börjar dessutom bli dags att kolla på bröllopsresa- den kan bli kostsam! Vi funderar bl a på Hawaii, Mauritius eller Bali. Är det någon annan som har tankar kring resan?
  • Pärlan2009

Saggezza - 1 augusti
    Mrs baom - 1 augusti
    Joplin09- 1 augusti
    Ouno - 1 augusti
    AnRo09 - 8 augusti
    Julis31 - 8 augusti
    J D - 8 augusti
    agiiwi - 8 augusti
    Milosmamma - 29 augusti
    Pärlan2009 - 29 augusti

• Pärlan2009

I dag har mina ringar kommit, både förlovnings och vigselringen. I övrigt så känns det som om all planering är kvar! Har fortfarande inte hittat "drömklänningen" och det stressar mig. Fast i övrigt går jag bara omkring och ler hela tiden:)

• Pärlan2009

Om du har ngn bra bild på ringen så kan du säkert vända dig till ngn annan som ev har en liknande eller kan göra en. Vi gjorde egendesignad ring - fast otroligt lik en annan... blev inte ens dyrare..
    Mitt hjärta 2008 skrev 2009-03-03 18:50:17 följande:

Jo anledningen att de inte hört av sig är att de hade gjort av med lappen med mitt telefonnummer Verkligen urdålig stil av dom. Sitter och kollar lite andra ringar på nätet och funderar starkt på att välja en annan ring från annat ställe. Hon lovade förövrigt att ringa tillbaka idag, men än har ingen ringt. *surar ännu mer*
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!!