Jo, jag har också märkt att man lätt faller tillbaka i traditionerna. Vi försöker tänka "outside-the-box", mer på vad vi faktiskt trivs med och tycker om än vad som är brukligt.
I princip har vi tänkt klart på hur vi vill ha det. Nu ska det bara realiseras... =)
Vi håller också på med kläderna!! Och det är som RhjärtaJ säger, det är spännande värre. Jag föll för den andra klänningen som jag provade. (På tal om att falla tillbaka i traditioner... jag hade tänkt mig en helröd klänning men visst bidde det en vit brudig sak iallafall... =)
Jag såg SÅ fin ut i den!!! Så i lördags köpte jag den! Det kändes JÄTTEkonstigt! Trodde att jag skulle få leta ihjäl mig och nu hänger den i gästrummet?! Jag känner mig löjligt lycklig.
Sambons kostym är också klar. Han ska ha en kritstrecksrandig kostym. Mycket stiligt! Skjorta o slips kvar där.
Vigselplats bokad o klar i fredags.
Design på inbjudningskorten bestämd. Nu ska jag bara göra dem också...
Det är vad som är klappat o klart. Nästan klart, eller?!
RhjärtaJ skrev 2009-03-15 12:11:09 följande:
Förstår verkligen hur du känner. Har också kännt mej stressad. Det kommer ordna sig, det är ju 4,5 månad kvar. Det hinner man ju planera ett bröllop på i nästan snigelfart. Får man fråga vad ni har fixat än? Vi är just nu inne på att fixa kläderna, det är så spännande och kul för man blir så fin! :)Vi har också tänkt ett enkelt, men ju mer man planerar märker man att det är svårt att bryta traditionerna och det blir mer och mer ett traditionellt bröllop. Med 80 gäster ca.