• F A M E

Hur många här inne ska gifta sig på en fredag

Jag har bara hittat 1 till förutom mig/oss som ska giftas sig på en fredag.

Säg finns de flera här ut?

Skulle vara kul och se hur många vi verkligen är, som inte har tagit lördag som bröllopsdag.

• Svar på tråden Hur många här inne ska gifta sig på en fredag
  • DetÄrDagsNu

Vi ska gifta oss på en fredag.

• F A M E

Oki de hade jag ingen aning om.

Pumpkin skrev 2009-01-17 10:53:10 följande:
    Förra året var det rätt många fredagsbrudar i alla fall, eftersom det udda datumet 080808 låg på en fredag
  • Nocia

Vi ska gifta oss på en fredag, 22/5. Det var nästan omöjligt för de har begravningar på vardagar och vigslar på lördagar men tack vare en snäll präst fick vi boka en fredag!

• Zeraphia

Vi ska gifta oss en fredag...

• IMittEsse

Fredagen den 22 maj är det dags för oss med!

• Comfortably numb

alltid tänkt ha det en frdag, men det blev för svårt för släkten att ta ledigt, så det fick bli en lördag ändå, men oftast kan man få bättre priser på lokaler, fotograf och annat sånt om det är en vardag...

• IMittEsse

För vår del letade vi efter en lite längre helg, då vi har gäster som kommer från både Finland och Norge. Vi ville inte att de skulle behöva stressa. Och så var denna fredag en klämdag, vilket passade perfekt så folk slipper ta ledigt i flera dagar för att kunna resa!

• F A M E

Så tänkte vi också dock så blir det 31 juli för vår del.

IMittEsse skrev 2009-01-17 13:54:42 följande:
    För vår del letade vi efter en lite längre helg, då vi har gäster som kommer från både Finland och Norge. Vi ville inte att de skulle behöva stressa. Och så var denna fredag en klämdag, vilket passade perfekt så folk slipper ta ledigt i flera dagar för att kunna resa!
  • Nocia

Precis så tänkte vi med, för vi har också väldigt många resande gäster.

• Zeraphia

Vi har valt datum och hoppades helt enkelt att det skulle landa på en bra veckodag så att det skulle fungera - och det gjorde det

• AnnaoJohn

Vi valde söndag då vi ville ha det så tidigt på sommaren som möjligt, plus att vi inte ville ha det den 13de.

• Sesamy

Vi ska oxå gifta oss en fredag. 31 juli!

Så vi gifter oss visst samtidigt som FAME och respektive... Kul att det finns fler som valt samma dag. =)

• Maria2009

Fredag den 13 feb är det dags Att det blev den 13:e var mest av en slump, vi är varken skrockfulla eller så romantiska att alla hjärtans dag var ett alternativ...

• Vid havet

Vi ska gifta oss på en fredag! Den 24/7.
    Tanken var först att vi skulle gifta oss den 25e men så var det problem med hotellrum på den orten på lördagar (de hålls fria hela sommaren för ev bröllopsfester på själva hotellen...) så då bytte vi.

Det är mitt i semestertider så många är nog lediga ändå och dessutom så tar man väl ledigt när man blir bjuden på bröllop - jag skulle göra det i alla fall! Åtminstone försöka Än så länge har ingen klagat på veckodagen.

• Twixiee

Fredagen 19/6-09. Eller om man hellre vill - Midsommarafton

• PersianBride

Vi ska gifta oss Fredagen 31 juli 2009

• lillalyckan

Vi gifter oss en fredag! Fredagen den 11/11 2011 =)

Svar på tråden Hur många här inne ska gifta sig på en fredag