Vilken Man du har Men han har rätt, man ska gå på känslan. Så är det med min ring, jag såg en modell tidigt när jag leta och insåg att jag hela tiden tittade på likande ringar... så är det bestämt att det blir den. fast den är inte beställd än, eftersom guldsmeden gör den av vårt guld så kommer den ju inte att ta slut
Zeraphia skrev 2009-01-17 12:24:22 följande:
Sååå lurade skrev 2009-01-17 12:14:44 följande:
Men du, självklart skulle jag ha sagt "tack för komplimangen" , det glömde jag helt! Jag spanade runt rätt länge på klänningar på nätet (även sådana som man provar i fysisk butik) och hittade denna. Jag drömde om den och kunde inte sluta tänka på den och eftersom det fanns få kvar så kunde jag inte hålla mig. M2b beställde den eftersom jag sa "äh, men vi hinner ju sen". Han tyckte att eftersom jag nu gillade den så mycket var det ju ingen större idé med att vänta för att se om man hittade något "ännu bättre"
Jag ska ha vita blommor eftersom jag alltid älskat det och som en florist sa: Vita blommor kan man alltid ge bort och vara säker på att de inte kommer att skära sig med inredningen...
Jag har bestämt bukett, finns i mitt galleri.