• MulleNuh

"Det bästa med mitt bröllop just idag"...

wow! Va kul!!!! Sånt där är sååå mysigt när man får den där nyförälskelsekänslan igen!!!

didis skrev 2009-01-19 17:43:49 följande:
    Det bästa är att vi blivit som nyförälskade tonåringar, jag och (blivande) maken! I helgen var barnen iväg hos kusinerna och vi hade huset för oss själva...Så här förälskad har jag inte varit på nästan 20 år, jag längtar efter honom när jag är på jobbet!
  • MulleNuh

Ja men fy!! Det där har jag tänkt på!! Vad SJUTTON ska jag göra när vi är gifta?!?!?

Får börja planera silverbröllopet eller nåt.

jojanna skrev 2009-01-20 22:16:17 följande:
    Dom har "shippat" iväg min klänning!!!!min klänning, min klänning, min klänning, min klänning........*trallar för mig själv* (min m2b frågar om jag fått fnatt)jag tror han e orolig att jag blir utan "hobby" när vi gift oss..
  • MulleNuh

vilken är det då?? *nyfiken*

Heloise skrev 2009-01-22 13:57:05 följande:
    Att vi igår hittade den perfekta inmarschen( sången) känner mig lyrisk över att ha hittat precis rätt.
  • MulleNuh

Idag är det bästa att folk har fått sina inbjudningar och jag har fått höra sååå snälla kommentarer om vår inbjudan!!

• MulleNuh

Jag har gjort egna!

Tillde skrev 2009-01-24 11:03:30 följande:
    Vad roligt Gjorde ni egna eller beställde ni??
  • MulleNuh

Skitsnygga!!

Tillde skrev 2009-01-27 21:07:06 följande:
    Att jag har hittat såååå läckra skor till vårt tema. Kritvit klänning och dessa skorna, vad tror ni??? www.have2have.se/product.aspTemat är ju vitt och gammelrosa men nyanserna skiljer sig ju alltid lite, vad tycker ni funkar det??
  • MulleNuh

varför gör ni det först??

Stella2009 skrev 2009-03-25 13:47:50 följande:
    Att min efternamnsändring nu är klar så vi äntligen kan skicka in hindersprövningen !!
  • MulleNuh

Aha! Jag blev mer orolig för att jag missat nåt!!

Men ska jag bara byta till hans namn så måste man väl inte göra det innan? Det kan man väl göra "när som helst"?

Vi ska åka bort en kortis efter bröllopet så jag tänkte ansöka om namnbyta ca 1 vecka efter vi gift oss.. Det går väl?

• MulleNuh

Jag ska nog ta o ringa dom igen..

Fast jag KAN ju skicka in papprena om namnbytet typ dagen innan vigseln.

• MulleNuh

Wow!! Grattis!

Sesamy skrev 2009-04-01 22:12:54 följande:
    Hittade en galet fin klänning idag! Blev av olika tidspanik och allmän misär i samband med den tänkta klänningsshoppingen. Gräl med m2b om skitsak. --> Tidsbrist. Så fick typ springa till sista affären och kom in en kvart innan stängning... Jag berättade för expediten om att jag skulle gifta mig och att jag ville att klänningen skulle vara v - ringad, INTE tubklänning, och inte hellång, ganska enkel och diskret, men ändå brudig. Hon var den första som inte tittade på mig som att jag var galen när jag sa det där om INTE tubklänning. Utan hon tittade granskande på mig och tog sedan raskt fram en klänning. Den var fin, och "jag". Det såg jag direkt. Hon sa att längden gick att ordna. Men den såg liten ut. Påtalade det, men hon sa bara "nej, den passar". Fick på mig den.... Den satt som ett smäck! Den var bara så fin! Och jag fick en fin figur i den. O kände mig vacker... bekväm.... Men ändå uppklädd till tänderna! Så nu har jag en klänning att hämta ut om två veckor! Till det facila priset av 2300 - MED ändringar som uppläggning och ändring av axelband! =D
  • MulleNuh

Att i morgon ska jag på måttningen med min nya klänning hos sömmerskan och att dagen efter ska jag till min frisör för att kolla håret..

• MulleNuh

hahaha.. Jag pressar min syrra dagligen... Hon säger bara att dom ska kasta mig naken ner i tjära och sen rulla mig i fjädrar!

Luucie skrev 2009-04-06 21:27:37 följande:
    Det bästa idag är att jag VET att jag ska bli hippad! Hörde M2B i telefonen igår ...lurifax! Och sen pressade jag han hela kvällen! Jag provade med tårar, snusk, psyk och godis inget funkade! Men it´s all good
  • MulleNuh

Jag tror dock inte min hippa kommer förns i maj.. Så man får snällt vänta!

Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...