"Det bästa med mitt bröllop just idag"...
Att min kusin precis hörde av sig och blev superglad över att jag vill att hon ska sjunga i kyrkan. Åh, hon är en underbar person och jag inser att jag kommer grina hur mycket som helst när hon sjunger.
Att min kusin precis hörde av sig och blev superglad över att jag vill att hon ska sjunga i kyrkan. Åh, hon är en underbar person och jag inser att jag kommer grina hur mycket som helst när hon sjunger.
Det bästa är att de har ringt från guldsmeden och berättat att ringarna är klara!
Nervöst och underbart roligt!
Jag är så otroligt glad över att jag har hittat min drömklänning i dag! Det känns jätterätt för mig och både jag och min blivande känner oss så nöjda!
Att jag och min blivande suttit och skrivit text till inbjudningskort och infoblad. Inte klara ännu men det är så roligt att planera i hop!
Åh, va roligt!! När har ni senaste osa?
Åh, nu blev jag glad! Det är så underbart att få planera sitt bröllop och jag unnar alla att få känna lyckan över att ha hittat rätt person och dessutom kunna fira det på sin bröllopsdag!
Mrs Baom skrev 2009-02-20 09:02:36 följande:
Sms:et från min älskling där han skriver att han längtar tills vi ska gifta oss. Vi gör varandra så lyckliga:)
Att jag beställde korrekturläsning när jag beställde inbjudningskorten. De hade stavat min blivande makes namn fel på ett ställe. Skönt att få det fixat innan de trycks!
Vilket härligt besked att få! Förstår verkligen om du är glad. Grattis grattis!
..att min pappa inte kan sluta säga hur glad han är för vår skull. Det är härligt när lyckan jag känner delas av mina närmaste!
Vet inte om det stämmer i detta fallet men min blivande bytte efternamn innan eftersom han tog sin mammas flicknamn. Sen byter jag vid bröllopet.
Härligt! Själv har jag fem månader kvar men tiden går fort..