• 20090725

"Det bästa med mitt bröllop just idag"...

har börjat tillverka inbjudningskorten, dök dock upp lite problem, men de löser jag imorgon...

• 20090725

idag e det 6månader kvar till vår stora dag :)

• 20090725

idag har jag suttit å kollat in miljoner ringar känns det som, men jag har hittat just den där, exakt en sådan jag vill ha...helt perfekt och och e i exakt min smak...

• 20090725

att vi får låna en lyx kaffemaskin att ha så alla gäster kan få de dem önskar i kaffeväg... och dricka när de själva vill...

• 20090725

det har du all rätt att vara...

• 20090725

att min käresta äntligen har börjat engagerat sig lite, nu sitter han å kollar på bröllopsresor... sen sa han idag att han skulle fixa musiken till festen, vi har lite olika musiksmak, emn jag tror han e bättre på att fixa musik som passa alla! så idag e jag så glad att han börjar hjälpa till lite!

• 20090725

idag har jag köpt en underkjol till klänningen... det va billigare än att hyra... en sak till att pricka av från listan!

• 20090725

pratate med henna som skall laga maten och vi skall träffa henne på lördag för att disskuterka vad vi vill ha och förväntar oss! vet redan att hon e super dueper duktig på det hon gör...

• 20090725

fick ett samtal nu och jag hade vunnit en bröllops kunsultation, som jag va med och tävlade om på bröllopsmässan här i Göteborg!

weeiii... blev helt exalterad nu men får vänta en hel månad till mötet!
    men m2b sa bara... jaha, va gör en sådan då? å måste jag vara med? jag fattar ju ingenting iallafall!

• 20090725

att vi fick iväg hälfen av inbjudningarna idag, kunde inte hålla mig utan va tvungen att posta dem, resten blir klara imorgon då jag måste köpa mer papper, hade råkat skriva fel telefon nr på hälften av alla!

• 20090725

idag har jag köpt två underbara näbbklänningar för 250:-/st ¨
    bild finns i galleriet!

och på lördag skall vi åka å köpa skor till dem, om de blir friska från halsflussen!

• 20090725

att allt till näbbarna och tärnan är fixat! och jag hittade supersöta diadem på ullared idag för 7:- styck till näbbarna, å skor på skopunkten igår!

• 20090725

att jag vann biljetter till fest och bröllops mässan i göteborg i helgen!

• 20090725

att min blivande igår beställde bröllopsresan... det blir turkiet två veckor i sommar strax efter bröllopet!

och att vi idag skall beställa ringarna och skicka in hindersprövningen

Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...