• MV85

"Det bästa med mitt bröllop just idag"...

Att min m2b faktiskt börjat fråga lite om saker jag innan berättat för honom om vårt bröllop...

• MV85

Att vi idag antagligen kommit fram till vilken präst vi ska ha! (han är inte lätt att tillfredsställa på den punkten)

• MV85
    Linda7608 skrev 2009-01-28 14:15:34 följande:
    Har i dag skickat iväg inbjudningarna!!
    ååååååååååååååå den dagen längtar jag oxå efter!
  • MV85

att min m2b har "försagt" sig att han kommer byta efternamn o allt hans tjat om tvärt om mest bara är som en 2-årings tjat om godis i affären *s*

• MV85

Att första lokalen jag tittat på (han kunde inte följa med) blev jag helt kär i och VILL VILL VILL ha!

• MV85

att jag tror jag hittat klänningen med stort K

• MV85

Att jag beställt ena delen till inbjudningskorten Nu är det bara en del kvar att köpa... o sedan göra iordning dem så klart!

• MV85

Att vi spikat förrät och dessert till bröllopet ikväll

• MV85

Att min älskade m2b godkänt lokalen

• MV85

Idag har pappershandeln ringt o sagt att de fått hem vårt material till inbjudningskorten

• MV85

Jag har varit o hämtat ut en massa material till våra inbjudningskort idag!

• MV85

Att idag har vi varit förlovade 443 dagar och har 425 dagar kvar till bröllopet...!

• MV85

Att min underbara underbara m2b vill att jag/låter mig planera efter hur mina drömmars bröllop ser ut.
    Hans enda önskan om bröllopet är sittande middag och att få gifta sig med mig Alla andra detaljer är oviktiga för honom så jag får det som jag vill ha det
    Bättre än så kan det inte bli!

Fast en annan väldigt bra sak är att jag fått gjort 25 inbjudningskort helt klara så jag "bara" har något liknande till att göra...

Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...