Inlägg från: 27juni2009 |Visa alla inlägg
  • 27juni2009

"Det bästa med mitt bröllop just idag"...

att jag får ha festen på mitt "drömställe"

• 27juni2009

Att idag kan jag äntligenköpa de fina frimärkena. så jag ska iväg o shoppa loss

• 27juni2009

att jag ÄNTLIGEN! fått tummarna ur o blivit nöjd med min textning till inbjudningstexten, skickat iväg den för att få gjort stämpel o även gjort monogram, ett nytt som både jag o sambon kände oss mer hemma i direkt! så de är oxå iväg sänt för stämpel tillverkning i 2 olika storlekar
    O så har jag embossat "inbjudan" på alla framsidor, det går framåt, men klara till alla hjärtan lär i inte bli.....

• 27juni2009

att jag fått sååå fina stämplar, väntar på ännu en o hålelr på o åf våra inbjudningskort mer o mer klaar o att de än så länge ser underbart fina ut (år dålig på att gilal mina egna saker annars ) o att jag idag bokat tårtprovning, MUMS

• 27juni2009

att nu hara ltl till inbjudan fallit på plats av olika anledningar. så i helgen åker de ut

• 27juni2009

Att våra inbjudningskort nu har dimpt ner i brevlpdan hos våra blivande gäster, ett par stycken har redan hört av sig o tackat via tel o msn

• 27juni2009

att jag idag har bestämt vilken modell på klänning dotterns skall ha o kolalt upp mönster så mamma kan sy den till henen konstaterade oxå att det ebhövsmaxe n meter tyg + en meter foder så jag komemr billigt undan ja o så tråd o knapapr så klart men klarar min budget

• 27juni2009

Att min farmor tagit sig ann uppgiften med att göra en sjal till mig me dsådan glädje att hon suttit flera timmar på internet igår för att leta mönster o garn o idag sprungit ner på stan o hittat en topp butik o ringt o varit så glad för detta o att menyn tydligen börjar ta form, pappan min hade haft första mötet med köksmästaren Underbart!

• 27juni2009

Att jag idag skall få träfaf först min farmor o gå i en garnbutik med henen o bestämma hur min sjal skall se ut o sen gå på stan en tur o bara njuta alldeles själv
    O sen träffa min mamma o åka till tygaffär o leta klänningstyg till min o dotterns klänningar.

• 27juni2009

att vi njutit på bröllopsmässa o känt att mycket (de mesta) av det stora är faktiskt bokat o klart

• 27juni2009

Att jag äntligen fått tummen ur o åter rint sömmerskan, o denns gången bekännt att jag ändrar typ "allt" vi bestämt angende klänningen hon tror inte att de blir snyggt så som jag vill ha den, emn jag har pratat m flera nadra som toror de o hon e faktiskt typ dubbelt så gammal som mig så jag hoppas min smak blir ett bar slutresultat

• 27juni2009

att nu är mitt klänningtsyg o allt materiel till den lämnat hos sömmerskan 22 april är det dags för första provningen får lägga på et kol m viktnedgåg tills dess, så bye bye påsksnask

Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...