"Det bästa med mitt bröllop just idag"...
att jag får ha festen på mitt "drömställe"
att jag får ha festen på mitt "drömställe"
Att idag kan jag äntligenköpa de fina frimärkena. så jag ska iväg o shoppa loss
att jag ÄNTLIGEN! fått tummarna ur o blivit nöjd med min textning till inbjudningstexten, skickat iväg den för att få gjort stämpel o även gjort monogram, ett nytt som både jag o sambon kände oss mer hemma i direkt! så de är oxå iväg sänt för stämpel tillverkning i 2 olika storlekar
O så har jag embossat "inbjudan" på alla framsidor, det går framåt, men klara till alla hjärtan lär i inte bli.....
att jag fått sååå fina stämplar, väntar på ännu en o hålelr på o åf våra inbjudningskort mer o mer klaar o att de än så länge ser underbart fina ut (år dålig på att gilal mina egna saker annars ) o att jag idag bokat tårtprovning, MUMS
att nu hara ltl till inbjudan fallit på plats av olika anledningar. så i helgen åker de ut
Att våra inbjudningskort nu har dimpt ner i brevlpdan hos våra blivande gäster, ett par stycken har redan hört av sig o tackat via tel o msn
att jag idag har bestämt vilken modell på klänning dotterns skall ha o kolalt upp mönster så mamma kan sy den till henen konstaterade oxå att det ebhövsmaxe n meter tyg + en meter foder så jag komemr billigt undan ja o så tråd o knapapr så klart men klarar min budget
Att min farmor tagit sig ann uppgiften med att göra en sjal till mig me dsådan glädje att hon suttit flera timmar på internet igår för att leta mönster o garn o idag sprungit ner på stan o hittat en topp butik o ringt o varit så glad för detta o att menyn tydligen börjar ta form, pappan min hade haft första mötet med köksmästaren Underbart!
Att jag idag skall få träfaf först min farmor o gå i en garnbutik med henen o bestämma hur min sjal skall se ut o sen gå på stan en tur o bara njuta alldeles själv
O sen träffa min mamma o åka till tygaffär o leta klänningstyg till min o dotterns klänningar.
att vi njutit på bröllopsmässa o känt att mycket (de mesta) av det stora är faktiskt bokat o klart
Att jag äntligen fått tummen ur o åter rint sömmerskan, o denns gången bekännt att jag ändrar typ "allt" vi bestämt angende klänningen hon tror inte att de blir snyggt så som jag vill ha den, emn jag har pratat m flera nadra som toror de o hon e faktiskt typ dubbelt så gammal som mig så jag hoppas min smak blir ett bar slutresultat
att nu är mitt klänningtsyg o allt materiel till den lämnat hos sömmerskan 22 april är det dags för första provningen får lägga på et kol m viktnedgåg tills dess, så bye bye påsksnask