• Tillde

"Det bästa med mitt bröllop just idag"...

Just idag så känner jag en stor glädje över att min brorsdotter tydligen dansar runt hemma och sjunger "jag ska vara brudnäbb, jag ska vara brudnäbb" Är SÅ kul att kunna "hedra" de man tycker om genom att involvera dem på olika sätt!

Vad är det bästa med ditt bröllop just idag??

• Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...
  • Tillde

Tack var så glad för att hon var glad och vissa dagar har man ju kommit ett steg framåt och är SÅ nöjd för det så jag tänkte att då kan man ju få skriva det här

TullaBulla skrev 2009-01-18 18:13:04 följande:
    Att min systers vän sa JA till att sjunga på vigseln! :0)Vilken härlig tråd för övrigt.
  • Tillde
    RTBW skrev 2009-01-18 20:18:49 följande:
    Jag skriver en gång till, för nu är jag ännu gladare!Jag och min sambo är överens om att provdukningen, blev perfekt!Min sambo som inte själv är det minsta pysselintresserad kom själv med idén att kolla om han kan blanda till någon snygg turkos färg till vattnet som vi ska ha våra flytljus i!Galet, jag är i chock!
    Roligt! Ja ibland så chockerar de, kul att det aldrig blir tråkigt
  • Tillde

Ny dag, nya saker att glädjas över

Idag är jag SÅ glad för att första anmälan kommit in trots att OSA inte är förrän 1:a mars och inbjudningarna nyss kom ut!

Det är en av mina äldsta barndomsvänner som halkade riktigt snett men som har hamnat på rätt spår igen och som verkligen är världens mest positiva och goaste människa trots allt hon varit med om! Nu skulle hon till Indien en sväng och ville vara noga med att OSA innan så det inte missades Det roliga är att min mamma och min killes mamma står som OSA, mamma tycker det är superkul att få prata med alla mina gamla vänner Tror killens mamma tycker precis likadant

• Tillde

Ah vad mysigt med ett vinterbröllop uppe i snön!!!

• Tillde

Nämen, det var ju inte meningen att det skulle uppfattas så, det tänkte jag inte ens på Jag som brukar vara så noga med att säga vårt bröllop... Jaja, ni får läsa det som det för självklart är det bådas stora dag!!

Joji skrev 2009-01-19 15:08:26 följande:
    Önskar man kunde ändra trådens namn till "Det bästa med VÅRT bröllp just idag" men... Att vi ska till resebyrån idag och diskutera olika alternativ för bröllopsresa. Vi är superveliga, så det ska bli skönt att få diskutera där!
  • Tillde

Idag är det bästa med VÅRT bröllop att jag fått tag i sidentyg från Singapore billigt och att tjejen som ska sy upp min klänning tyckte det lät toppen och ska ta en dejt med mig snart och så ska jag visa hur jag vill ha den *GULP* Ja Hur VILL jag ha den egentligen?? *funderar* Eller vi... eller jag... Jo det är nog faktiskt mest jag för min kille är superglad för att gifta sig men ärligt så blir han inte lika överlycklig över de små sakerna som jag

• Tillde

att det är just HAN som jag ska gifta mig med och få dela resten av mitt liv med! Han som är den mest underbara, omtänksamma finaste, snyggaste killen i hela världen! Och att han är världens bästa pappa till vår son gör honom inte direkt mindre attraktiv i mina ögon

• Tillde

Måste skriva en gång till idag Är så glad över att ha beställt min ring av en kanontrevlig kvinna på Guldfynd som gav mig 25% Och sen att jag köpt placeringskort och attiraljer till dem så jag kan börja pyssla lite!

Har även tagit tag i såna saker som strular, bla. hittat en helg som vi kan åka till Tyskland och köpa drickat till festen och ringt madamen som har hand om vår lokal och kolalt upp vad som fattas.

Skönt att "beta av" lite saker som känns motiga...

Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...