Inlägg från: Kajsalisan |Visa alla inlägg
  • Kajsalisan

"Det bästa med mitt bröllop just idag"...

Att en snäll dam på posten gav mej 50 kort och kuvert som passar perfekt som tackkort, detta alldeles gratis när jag köpte frimärken som tydligen var 80 kr billigare än på nätet!! Älskar mänskligheten sådana dagar!!

• Kajsalisan

Jag har gjort min caketopper.. eller ja, föregångaren till det som ska bli min caketopper.. Otroligt stolt!

• Kajsalisan
    Danielaa skrev 2009-03-01 23:58:18 följande:
    Att min underbara klänning finns här hemma!! Som jag köpte igår!
    Vad härligt!!!
  • Kajsalisan

Det bästa är att samma dag vi la våra inbjudningar på lådan fick vi en inbjudan om att gå på bröllop från ett annat par som gifter sig före oss. Kan va kul med lite inspiration.. hihi

• Kajsalisan

Hahaha MMm... Då jävlar! heheheh..

• Kajsalisan

Att det är så långt kvar så man hinner jobba lite mer på "bröllopsformen":: :)

• Kajsalisan

Hahaha, jag ska också bli hippad. Är ju omgiven av ett umgänge där ingen riktigt kan va tyst. Sen frågade min sambo lite odiskret om jag hade hört något från hans vänner när han hört från min tärna.. Så it´s coming.. Men hade varit bra å veta ungefär när.. Så man inte just den dan tar på sig en strumpa av varje sort och de där fula trosorna.. hehehe.. Får helt enkelt köpa massa nytt och snyggt å ha under fram te bröllopet. Ut i fall att.. hehehe
    Men det bästa idag att jag för första gången sett mitt nya efternamn i tryck. Sambon överraskade mej med att mitt årskort till fotbollen stod i mitt nya namn! Känns helt underbart!!!

• Kajsalisan

Det bästa med vårt bröllop är faktiskt att klänningen jag beställde inte kom!! Så nu kan jag beställa den nya jag hittat1 Tjohooo!!

Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...