• Tillde

"Det bästa med mitt bröllop just idag"...

Just idag så känner jag en stor glädje över att min brorsdotter tydligen dansar runt hemma och sjunger "jag ska vara brudnäbb, jag ska vara brudnäbb" Är SÅ kul att kunna "hedra" de man tycker om genom att involvera dem på olika sätt!

Vad är det bästa med ditt bröllop just idag??

• Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...
  • 20090725

idag har jag suttit å kollat in miljoner ringar känns det som, men jag har hittat just den där, exakt en sådan jag vill ha...helt perfekt och och e i exakt min smak...

• MV85

Att min m2b faktiskt börjat fråga lite om saker jag innan berättat för honom om vårt bröllop...

• Joji

Att våra inbjudningskort nu börjar bli klara.

Vi satt tillsammans och pysslade hela eftermiddagen igår - så mysigt!

Lite pyssel kvar bara, de ska ut till den 4 februari, känns så skönt att inte behöva stressa!

• Sesamy

Att jag idag betalt för våra ringar och att det är på väg hit via posten! =)

• anja1661

att jag idag har fått maila iväg listor med alla våra gästers namn!!!
    det är så att tärnan och bestman ska veta vilka de ska ta med på svensexan resp möhippan!!!
    hmm...undrar vad de kommer hitta på!!!

• MV85

Att vi idag antagligen kommit fram till vilken präst vi ska ha! (han är inte lätt att tillfredsställa på den punkten)

• Tillde

Att jag har hittat såååå läckra skor till vårt tema. Kritvit klänning och dessa skorna, vad tror ni??? www.have2have.se/product.asp

Temat är ju vitt och gammelrosa men nyanserna skiljer sig ju alltid lite, vad tycker ni funkar det??

• MulleNuh

Skitsnygga!!

Tillde skrev 2009-01-27 21:07:06 följande:
    Att jag har hittat såååå läckra skor till vårt tema. Kritvit klänning och dessa skorna, vad tror ni??? www.have2have.se/product.aspTemat är ju vitt och gammelrosa men nyanserna skiljer sig ju alltid lite, vad tycker ni funkar det??
  • Tillde

Tack
    Har just insett att 10,5cm klack är MYCKET, fixar man det tro ni?? Vet inte om jag vågar beställa dem, får man skicka tillbaks om det inte funkar? Men jag ääälskar dem!

MulleNuh skrev 2009-01-28 09:53:52 följande:
    Skitsnygga!!
Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...