• Tillde

"Det bästa med mitt bröllop just idag"...

Just idag så känner jag en stor glädje över att min brorsdotter tydligen dansar runt hemma och sjunger "jag ska vara brudnäbb, jag ska vara brudnäbb" Är SÅ kul att kunna "hedra" de man tycker om genom att involvera dem på olika sätt!

Vad är det bästa med ditt bröllop just idag??

• Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...
  • mammatill2

Att det snart är dags och nästan allt är färdigt. Har oroat mig att jag ska stressa häcken av mig sista veckan men jag har nästan inget att göra. Ska bara köpa all dricka imorgon.

• didis
    passionsblomman skrev 2009-01-28 19:19:08 följande:
    *väntar med spänning!*
    Gissa vad maken gör då?

Jag trodde inte att han skulle vara så intresserad av min klänning!!

Nu är jag nästan nöjd med valet också, med axelbanden känner jag mig mer säker och så blev det en liten bolero till, jag kände mig så naken tidigare (och rädd för att klänningen skulle halka ner när jag dansade)
  • passionsblomman

Ja, okej då, han KANSKE är pyttelite mer nyfiken...men det måste vara marginellt..

Å, det går INTE att något som helst riskerar att ramla av när man ska dansa all night!

didis skrev 2009-01-28 19:24:16 följande:
    Gissa vad maken gör då? Jag trodde inte att han skulle vara så intresserad av min klänning!!Nu är jag nästan nöjd med valet också, med axelbanden känner jag mig mer säker och så blev det en liten bolero till, jag kände mig så naken tidigare (och rädd för att klänningen skulle halka ner när jag dansade)
  • didis
    passionsblomman skrev 2009-01-28 19:26:16 följande:
    Å, det går INTE att något som helst riskerar att ramla av när man ska dansa all night!
    Nä, det var några år sedan som brösten liksom av sig själva höll upp en klänning
  • passionsblomman

Ja, några...

didis skrev 2009-01-28 19:29:15 följande:
    Nä, det var några år sedan som brösten liksom av sig själva höll upp en klänning
  • Tillde

Ååååh, vart blev det????

anja1661 skrev 2009-01-28 14:40:49 följande:
    idag har vi betalat den sista alkoholen och bestämt vart vi sak åka på bröllopsresa!
  • Lennarts Fru

de bästa med mitt bröllop var LYCKAN !

• Tillde

Ni som bokat bröllopsresan, vart blev det nånstans?? *nyfiken*

Vi har alltid tänkt oss Australien och Nya Zealand på vår bröllopsresa men vår knodd är 9 månader när vi gifter oss och det känns lite onödigt att resa så långt med honom och jag lämnar INTE honom i tre veckor.
    Därför blir det en resa till ett schysst Blue Village-hotell i Turkiet med lite extra fint rum mm i juli. Min killes bror+fru+tvillingar är med och mina svärisar, så vi har barnvakt och kan gå ut och äta och mysa massor!! Stort poolområde så det blir nog riktigt slappt.

Kanske låter lite trist att ha med svärföräldrar och sådär på ens bröllposresa men så känns det faktiskt inte alls. Det känns urhärligt att få åka iväg med de tre små (det är bara en månad mellan dem) och att ha med svärisarna som hjälp (och sällskap förstås) Och resan var bestämd sen innan så vi kom på att det kanske räknas som vår bröllopsresa

Australien och Nya Zealand hinner vi förhppningsvis med senare...

• Sesamy

Låter kanske "trist" men vi ska åka till Medeltidsveckan på Gotland med ett stort gäng vänner!
    Varit planerat sedan innan bröllopet faktiskt.... Men det känns jättebra. Bröllopet blir enkelt och familjärt. Sedan sticka iväg till en vecka på en vacker ö, som av olika anledningar dessutom är väldigt speciell för min älskling - så han ser fram emot att få visa mig vissa ställen osv.
    Tror det kan bli hur mysigt som helst... O sen ha några av sina närmsta vänner nära. Hur bra som helst! =)

Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...