• Tillde

"Det bästa med mitt bröllop just idag"...

Just idag så känner jag en stor glädje över att min brorsdotter tydligen dansar runt hemma och sjunger "jag ska vara brudnäbb, jag ska vara brudnäbb" Är SÅ kul att kunna "hedra" de man tycker om genom att involvera dem på olika sätt!

Vad är det bästa med ditt bröllop just idag??

• Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...
  • Tillde

Låter inte alls trist, låter urhärligt!!!! Har inte heller något emot att inte vara helt själva under bröllopsresan, vi är tillsammans och ensamma när vi vill men ändå med några av de som vi älskar, perfekt!!

Sesamy skrev 2009-01-29 10:52:19 följande:
    Låter kanske "trist" men vi ska åka till Medeltidsveckan på Gotland med ett stort gäng vänner! Varit planerat sedan innan bröllopet faktiskt.... Men det känns jättebra. Bröllopet blir enkelt och familjärt. Sedan sticka iväg till en vecka på en vacker ö, som av olika anledningar dessutom är väldigt speciell för min älskling - så han ser fram emot att få visa mig vissa ställen osv. Tror det kan bli hur mysigt som helst... O sen ha några av sina närmsta vänner nära. Hur bra som helst! =)
  • 27juni2009

Att idag kan jag äntligenköpa de fina frimärkena. så jag ska iväg o shoppa loss

• feministbrud

Att tackkorten går i tryck efter sisådär ett halvår av maskande från vår sida

• jojanna

Var till frisören idag och gjorde provuppläggning. såå fint!!!!! är så nöjd!

• ossamartin

Är väldigt glad att vårt bröllop verkigen blir av!!

• ulsan

Att klänningen kom igår och passar äntligen :o) Gifter oss snart!!!!

• Heloise

Att inbjudningskorten är klara!

• Hemlig2009

Att jag har köpt frimärken med pussmun och att jag ser att mitt Panduro-paket har kommit. Så i princip kan vi få iväg våra inbjudningskort imorgon!!

• Villemoa

Vi åker till ett Blue Village-hotell på Cypern en vecka i slutet på juni. Vi kommer ha vår dotter med oss som då kommer vara 15 månader. Vi har bokat All Inclusive och en lite bättre lägenhet.
    Vi har också alltid velat åka lite längre bort men eftersom vi har lilltjejen med oss så får vi ta det vid ett senare tillfälle. Alla ställen och länder kommer ju finnas kvar i framtiden också
    Vi längtar verkligen till resan, vi har varje sommar varit i Grekland men förra året var vi hemma eftersom dottern var så liten.

• didis

Tjoho!!

Klänningen är hemma efter lite tillfixningar.

Av någon anledning känns det mer verkligt nu när den hänger i garderoben.

Och så har maken bokat spårvagn som vi skall åka runt med närmaste familjen efter vigseln när gästerna tar sig till lokalen för mingel.

Hmm - det blir nog bröllop ändå!

Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...