• Tillde

"Det bästa med mitt bröllop just idag"...

Just idag så känner jag en stor glädje över att min brorsdotter tydligen dansar runt hemma och sjunger "jag ska vara brudnäbb, jag ska vara brudnäbb" Är SÅ kul att kunna "hedra" de man tycker om genom att involvera dem på olika sätt!

Vad är det bästa med ditt bröllop just idag??

• Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...
  • 20090725

att vi får låna en lyx kaffemaskin att ha så alla gäster kan få de dem önskar i kaffeväg... och dricka när de själva vill...

• Valkyria84

Just idag är att hemligheten äntligen är ute! Inbjudningskorten kom ut idag så nu vet äntligen alla! Har varit tyst i nästan ett år så det är jätte skönt!!

• Tant Doris
    Valkyria84 skrev 2009-01-29 20:47:31 följande:
    Just idag är att hemligheten äntligen är ute! Inbjudningskorten kom ut idag så nu vet äntligen alla! Har varit tyst i nästan ett år så det är jätte skönt!!
    Precis så kommer det att vara för oss med om några veckor. *längtar*
  • Tillde

Att min klänning har kommit, shit vågar knappt prova *nervös*

• J D

Att jag har beställt min vigselring hos guldsmeden .

• Tillde

Att klänningen jag beställde härifrån Köp&Sälj-sidan satt kanonbra!!!!! Nu ska jakten på underkjol startas bara

• anja1661

att min m2b har skrivit på namnändringen och han valde att ta mitt efternamn!!!! såå lycklig!!

• Tillde

Åh vad roligt

anja1661 skrev 2009-02-01 11:14:15 följande:
    att min m2b har skrivit på namnändringen och han valde att ta mitt efternamn!!!! såå lycklig!!
  • MV85

att min m2b har "försagt" sig att han kommer byta efternamn o allt hans tjat om tvärt om mest bara är som en 2-årings tjat om godis i affären *s*

Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...