• Tillde

"Det bästa med mitt bröllop just idag"...

Just idag så känner jag en stor glädje över att min brorsdotter tydligen dansar runt hemma och sjunger "jag ska vara brudnäbb, jag ska vara brudnäbb" Är SÅ kul att kunna "hedra" de man tycker om genom att involvera dem på olika sätt!

Vad är det bästa med ditt bröllop just idag??

• Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...
  • MV85

att jag tror jag hittat klänningen med stort K

• joanna75

Är glad att vi valt vitt och vitt som färgtema, äntligen! Alla trycksaker kommer ha vackert vitt papper i lyxigare variant, sidenband runt! Sen blir det förmodligen röda vackra rosor som brudbukett och små rosblad över hela borden, vita och röda...

• Villemoa

Att ytterligare en gäst har tackat ja! Värst vad de är snabba med tanke på att de fick inbjudan idag

• RTBW

Att allt som den senaste tiden bara känts hemskt, nu verkar lösa sig till det bättre dessutom. =)

• Boobi

Att vi bokat vigselförrättaren idag!!! Den 23 maj blir det BRÖLLOP

• Pärlan2009

Jag är så otroligt glad över att jag har hittat min drömklänning i dag! Det känns jätterätt för mig och både jag och min blivande känner oss så nöjda!

• Stella2009

Att jag har köpt bröllopsunderkläder och har provat dem under min UNDERBARA klänning idag och de passade super !

• Sesamy

Att jag efter idogt letande på nätet hittat en butik som har klänningar som är så min stil och så fina.
    Enkla, korta (inte hellånga alltså) men ändå lyxiga och vackra. Dessutom finns butik inom rimligt avstånd för att åka och prova. Så skön känsla!
    Började undra om jag hade helt galen smak eftersom det inte verkade finnas någon marknad för den typen av klänning! =P

• laris

Att vi är heeeeelt klara med våra inbjudningskort och kommer att skicka de med posten im

Det tog lite längre tid att göra klart de än vad vi trodde...

Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...