• Tillde

"Det bästa med mitt bröllop just idag"...

Just idag så känner jag en stor glädje över att min brorsdotter tydligen dansar runt hemma och sjunger "jag ska vara brudnäbb, jag ska vara brudnäbb" Är SÅ kul att kunna "hedra" de man tycker om genom att involvera dem på olika sätt!

Vad är det bästa med ditt bröllop just idag??

• Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...
  • annak82

Att vi har bokat lokal och kyrka tiil den 15/8- Jippie! Kyrkan var jättefin inuti. Kollade idag och sen bokat den.

• MolsonCanadian

är att vi är två om det...

• 20090725

har börjat tillverka inbjudningskorten, dök dock upp lite problem, men de löser jag imorgon...

• Tillde

Tack var så glad för att hon var glad och vissa dagar har man ju kommit ett steg framåt och är SÅ nöjd för det så jag tänkte att då kan man ju få skriva det här

TullaBulla skrev 2009-01-18 18:13:04 följande:
    Att min systers vän sa JA till att sjunga på vigseln! :0)Vilken härlig tråd för övrigt.
  • RTBW

Jag skriver en gång till, för nu är jag ännu gladare!

Jag och min sambo är överens om att provdukningen, blev perfekt!

Min sambo som inte själv är det minsta pysselintresserad kom själv med idén att kolla om han kan blanda till någon snygg turkos färg till vattnet som vi ska ha våra flytljus i!

Galet, jag är i chock!

• RTBW

Jag skriver en gång till, för nu är jag ännu gladare!

Jag och min sambo är överens om att provdukningen, blev perfekt!

Min sambo som inte själv är det minsta pysselintresserad kom själv med idén att kolla om han kan blanda till någon snygg turkos färg till vattnet som vi ska ha våra flytljus i!

Galet, jag är i chock!

• Tillde
    RTBW skrev 2009-01-18 20:18:49 följande:
    Jag skriver en gång till, för nu är jag ännu gladare!Jag och min sambo är överens om att provdukningen, blev perfekt!Min sambo som inte själv är det minsta pysselintresserad kom själv med idén att kolla om han kan blanda till någon snygg turkos färg till vattnet som vi ska ha våra flytljus i!Galet, jag är i chock!
    Roligt! Ja ibland så chockerar de, kul att det aldrig blir tråkigt
  • Sååå lurade

Vi får låna en superfin stuga av våra vänner till bröllopsnatten. härliga vänner vi har.

• Nalle Puh 40

Att vi idag har fått in de första anmälningarna till festen och de fick inbjudningarna i fredags

Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...