"Det bästa med mitt bröllop just idag"...
Härligt!!! Vilken snäll människa! Min tärna och bästis är butikschef i en superfin blomsteraffär så gissa vem som får fixa blommorna till brudbukett och dukning??!
Härligt!!! Vilken snäll människa! Min tärna och bästis är butikschef i en superfin blomsteraffär så gissa vem som får fixa blommorna till brudbukett och dukning??!
Är att jag fått en massa saker fixade, som allt porslin och sånt jobbigt som har gnagt mig lite Har gjort en checklista med ALLT på, ser faktiskt rätt bra ut, skönt att få överblick!!!
Men SHIT vilken ring du kommer få!!! Oj vad kul!! Min kostar 3200sek hahaha
Klöver dam skrev 2009-01-22 18:17:25 följande:
Idag är det bästa med vårt bröllop att vi spikat menyn med den otroligt trevliga kvinna som ska fixa maten! Och att vi fick det billigare priset... och att vi bokade en trevlig vigselförättare igår...
Hehe det blir bara roligare och roligare att planera bröllop för varje dag som går och jag som trodde jag mest skulle tycka att det var jobbigt!!
Hur går det för er andra? Vad är det bästa med ert bröllop just idag???
Härligt!!! Det är ju så man önskar att man ska känna efteråt
Vad roligt Gjorde ni egna eller beställde ni??
Då är det ju ännu roligare med positiva kommentarer
Idag är det bästa med mitt/vårt bröllop att jag hittade mina drömmars brudklänning igår och den kostade betydligt mindre än jag nånsin vågat tro och hoppas på! Nu slapp jag jobbet med att sy upp den och fixa allt materiel runtomkring, skönt! Ska bli såååå spännande när den kommer!!!!!!
Att jag har bokat in en provuppsättning som nog kommer funka med mitt schema! Och att mamma och lilleman hänger på så vi kan luncha ihop i Strömstad!
Att jag har hittat såååå läckra skor till vårt tema. Kritvit klänning och dessa skorna, vad tror ni??? www.have2have.se/product.asp
Temat är ju vitt och gammelrosa men nyanserna skiljer sig ju alltid lite, vad tycker ni funkar det??