• Villemoa

"Det bästa med mitt bröllop just idag"...

Att ytterligare en gäst har tackat ja! Värst vad de är snabba med tanke på att de fick inbjudan idag

• Villemoa

Åh så spännande! Vi skickade våra i tisdags och har fått bra respons hittills

laris skrev 2009-02-08 23:06:30 följande:
    Att vi är heeeeelt klara med våra inbjudningskort och kommer att skicka de med posten im Det tog lite längre tid att göra klart de än vad vi trodde...
  • Villemoa

Ja, det är jättekul! Idag har två par till tackat ja så nu har hittills 16st tackat ja av 61 och det har inte ens gått en vecka!

laris skrev 2009-02-08 23:22:13 följande:
    Vad kul med folk som hör av sig på en gång!
  • Villemoa

Så var det för mig också; en av mina vänner mailade och tackade för att vi inte hade sållat bort dem, vi har inte träffats på 10 år och bor i olika städer. Men nu har vi träffats, hon och hennes man kom och hälsade på oss för de ville så gärna träffa oss och vår dotter innan bröllopet

TullaBulla skrev 2009-03-03 16:21:21 följande:
    Att vi har fått så fina reaktioner på vår inbjudan! Fick ett mail idag från en avlägsen vän som inte trodde att de skulle bli inbjudna!
  • Villemoa

Vad blev det för ring då? Min kommer vilken dag som helst!

AnnBo skrev 2009-03-03 17:07:41 följande:
    Att vigselringen är beställd nu, känns sinnesjukt bra!!!
  • Villemoa

Tur att det inte var samma dag som er

Kajsalisan skrev 2009-03-03 19:48:28 följande:
    Det bästa är att samma dag vi la våra inbjudningar på lådan fick vi en inbjudan om att gå på bröllop från ett annat par som gifter sig före oss. Kan va kul med lite inspiration.. hihi
  • Villemoa

Jag ska ha solitären som finns i mitt galleri. Den andra ringen är min f-ring
    Har du nån bild på din?

AnnBo skrev 2009-03-03 20:23:34 följande:
    Beställde den fån Guldsmedjan här i Linköping, så den är lite unik, med 11 små diamanter i...är så sjukt nöjd Vad ska du ha för nån då
  • Villemoa

Att de idag ringde och berättade att både mina skor och sjal har anlänt!! Det börjar verkligen närma sig nu och bitarna börjar falla på plats ännu mer!

• Villemoa

Att man blivande idag har köpt kläder till sig! Jag blev alldeles tårögd när han kom ut ur provhytten, han var så fiin!

• Villemoa

Att jag idag kommer bli färdig med placeringskorten. Ännu en sak att bocka av på listan

• Villemoa

Sååå gulligt!

Jag fick också en parfym på min födelsedag i söndags, att användas först på bröllopet och sen för att återuppleva bröllopsdagen. Det var DKNY´s Be Delicious Fresh Blossom
    Vilken fick du?

längelevekärleken skrev 2009-04-02 08:29:59 följande:
    är att när jag vaknar i morse så ligger det bredvid mig på sängen ett litet paket. När jag öppnar det är det en underbart god parfym i som jag aldrig doftat på tidigare och ett kort där det står. "Puss puss min älskling! Ser fram emot att gifta mig med Dig! Vi skall leva lyckliga FÖR ALLTID! /XXX"Parfymen tänker jag använda först på bröllopet och sen ha på mig då och då för att återuppleva bröllopsdagen :D
  • Villemoa

Ja verkligen!

längelevekärleken skrev 2009-04-02 13:26:52 följande:
    Jag fick Hugo XX aldrig sett den tidigare...men han har ju valt den till mig :D så sött.
  • Villemoa

Jag kunde ju inte skriva i lördags av förklarliga skäl så jag bakdaterar mitt inlägg

Det bästa med mitt bröllop idag är att jag blev hippad!!

Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...