• Tillde

"Det bästa med mitt bröllop just idag"...

Just idag så känner jag en stor glädje över att min brorsdotter tydligen dansar runt hemma och sjunger "jag ska vara brudnäbb, jag ska vara brudnäbb" Är SÅ kul att kunna "hedra" de man tycker om genom att involvera dem på olika sätt!

Vad är det bästa med ditt bröllop just idag??

• Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...
  • Sesamy

Delade ut inbjudningar på en tjejträff i helgen....

En kompis kommentar gjorde mig helt varm.... Hon har stretat länge för att få ett längre vik inom sitt område efter examen. Nu har hon ett vik till slutet av sommaren, men ska egentligen inte ta ut semester i sommar. Vi gifter oss 11 juli.

Men när hon fick inbjudan började hon nästan gråta för att hon blev rörd och sa....Nu ska jag visa den här för min chef och säga att jag ska ha ledigt då. Annars kommer jag inte i allafall! Jag sjukanmäler mig om jag inte får ledigt, det ska jag informera henne om."

Så sött. Gjorde mig glad.

• Mrs4ever

Att jag ska beställa klänningen idag!!!!!

• Villemoa

Att de idag ringde och berättade att både mina skor och sjal har anlänt!! Det börjar verkligen närma sig nu och bitarna börjar falla på plats ännu mer!

• 20090725

idag har jag köpt två underbara näbbklänningar för 250:-/st ¨
    bild finns i galleriet!

och på lördag skall vi åka å köpa skor till dem, om de blir friska från halsflussen!

• troddealdrig

Att min barndomskompis med familj kommer på vårt bröllop fast de har 120 mil.

• Pärlan2009

Vilket härligt besked att få! Förstår verkligen om du är glad. Grattis grattis!

troddealdrig skrev 2009-03-17 20:57:57 följande:
    Att min barndomskompis med familj kommer på vårt bröllop fast de har 120 mil.
  • anapanasiti

Att svärmor erbjöd sig att fixa nånstans att vara på vår bröllopsnatt

• EmMa09

Att vi har fått reda på vilken präst som kommer att viga oss, och bestämt ett möte med honom!

• 27juni2009

att vi njutit på bröllopsmässa o känt att mycket (de mesta) av det stora är faktiskt bokat o klart

Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...