"Det bästa med mitt bröllop just idag"...
Tack
Har just insett att 10,5cm klack är MYCKET, fixar man det tro ni?? Vet inte om jag vågar beställa dem, får man skicka tillbaks om det inte funkar? Men jag ääälskar dem!
Tack
Har just insett att 10,5cm klack är MYCKET, fixar man det tro ni?? Vet inte om jag vågar beställa dem, får man skicka tillbaks om det inte funkar? Men jag ääälskar dem!
Ååååh, vart blev det????
Ni som bokat bröllopsresan, vart blev det nånstans?? *nyfiken*
Vi har alltid tänkt oss Australien och Nya Zealand på vår bröllopsresa men vår knodd är 9 månader när vi gifter oss och det känns lite onödigt att resa så långt med honom och jag lämnar INTE honom i tre veckor.
Därför blir det en resa till ett schysst Blue Village-hotell i Turkiet med lite extra fint rum mm i juli. Min killes bror+fru+tvillingar är med och mina svärisar, så vi har barnvakt och kan gå ut och äta och mysa massor!! Stort poolområde så det blir nog riktigt slappt.
Kanske låter lite trist att ha med svärföräldrar och sådär på ens bröllposresa men så känns det faktiskt inte alls. Det känns urhärligt att få åka iväg med de tre små (det är bara en månad mellan dem) och att ha med svärisarna som hjälp (och sällskap förstås) Och resan var bestämd sen innan så vi kom på att det kanske räknas som vår bröllopsresa
Australien och Nya Zealand hinner vi förhppningsvis med senare...
Låter inte alls trist, låter urhärligt!!!! Har inte heller något emot att inte vara helt själva under bröllopsresan, vi är tillsammans och ensamma när vi vill men ändå med några av de som vi älskar, perfekt!!
Att min klänning har kommit, shit vågar knappt prova *nervös*
Att klänningen jag beställde härifrån Köp&Sälj-sidan satt kanonbra!!!!! Nu ska jakten på underkjol startas bara
Åh vad roligt
Helt o med ett långt inlägg! Vad roligt för er!!! Det ordnar sig alltid till slut!
Sesamy: Klart man får skryta/vara glad över sin mamma, inget man ska behöva fundera över hur andra tar det! Jättehärligt för dig!!
Idag är jag glad för många saker men en sak som känns riktigt skönt är att serveringspersonalsproblemet som jag varit lite stressad över löste sig bara TJOFF! Och det lät bara "Jag tar med mig några av kompisarna så kommer vi, inga problem vi fixar det" Det var svärmors väns dotter som har flyttat dit vi ska ha bröllopet och som jobbar på restaurang, som sa detta. Kan det bli bättre
Min svärmor och svärfar har mer kontakter än vissa maffiosomedlemmar, gissa om jag är glad för det nu! Inte helt lätt att planera bröllop 40mil härifrån alltid annars!!
Att jag hittat supersöta vita vaser för en spottstyver på Ikea
Att jag hämtat min ring som satt som ett smäck
Coolt, grattis!! (Även om det inte är så bra för svenskarna i längden kanske)
GRATTIS!!! Gud vad roligt! Hoppas er dag blev precis såsom ni önskade!!
Att jag har varit och gjort hårkonsultation och att jag hunnit träffa vigselförrättare och bestämt all musik med mina syskon nu när vi var hemma en sväng! Blir allt på en gång när man bor 35mil bort men det flyter på och känns SÅ bra!!!
... att jag har VÄRLDENS bästa mest omtänksamma underbaraste kille som är MIN bara MIN!!! My precious
Låt bli det där din nyfikna apa!! Mvh/Hon som idag snokade efter info om vem som skickar hemliga sms till min blivande man
Jo fast jag hade tänkt att bara se VEM det var så jag genom att veta vem som arrangerar den kunde få en aning om hur det skulle bli! (Det var vad jag sa till mig själv iallafall, skulle ju såklart inte LÄSA nåt meddelande!!) Min tärna har fullt upp med att föda barn och vi bor ju 40mil från varandra så hon kan det bara inte vara, annars hade hon ju varit självklar! Men nejdå, min käre sambo känner mig så väl så inga roliga meddelanden alls fanns det
Det bästa är att min kille just blev kidnappad och kommer ha en helt fantastiskt rolig dag med sin bror, morbror och nära härliga vänner!!!