• Tillde

"Det bästa med mitt bröllop just idag"...

Just idag så känner jag en stor glädje över att min brorsdotter tydligen dansar runt hemma och sjunger "jag ska vara brudnäbb, jag ska vara brudnäbb" Är SÅ kul att kunna "hedra" de man tycker om genom att involvera dem på olika sätt!

Vad är det bästa med ditt bröllop just idag??

• Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...
  • Stella2009

jaha det var ju det som du oxå skrivit pärlan2009...

• MulleNuh

Aha! Jag blev mer orolig för att jag missat nåt!!

Men ska jag bara byta till hans namn så måste man väl inte göra det innan? Det kan man väl göra "när som helst"?

Vi ska åka bort en kortis efter bröllopet så jag tänkte ansöka om namnbyta ca 1 vecka efter vi gift oss.. Det går väl?

• anapanasiti

Vi har skickat in papperna nu. Det står på papperen att man ska anmäla namnändringen SENAST i samband med vigseln. Skatteverket registrerar inte namnändringen förrän vigsel- eller partnetskapsintyget har kommit in. Därefter meddelar Skatteverket andra myndigheter om ert nya namn.

• MulleNuh

Jag ska nog ta o ringa dom igen..

Fast jag KAN ju skicka in papprena om namnbytet typ dagen innan vigseln.

• MV85

Idag har pappershandeln ringt o sagt att de fått hem vårt material till inbjudningskorten

• anapanasiti

att vi får 9800 tillbaka på skatten *uppskattas*

• 20090725

att jag vann biljetter till fest och bröllops mässan i göteborg i helgen!

• Housefrun

att jag lämnade in mina ringar på värdering som vi köpte i Dubai. Idag när jag hämtade dem var de enligt värderingen värda mer än dubbelt så mycket som vi köpte dem för! Nu vet jag knappt om jag vågar ha dem på mig..

• Kisseh

Idag är det bästa med mitt bröllop att jag vann en auktion på en jättesöt näbbklänning på tradera. En riktig liten söt klänning som passar perfekt i vårat tema =)

Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...