• Tillde

"Det bästa med mitt bröllop just idag"...

Just idag så känner jag en stor glädje över att min brorsdotter tydligen dansar runt hemma och sjunger "jag ska vara brudnäbb, jag ska vara brudnäbb" Är SÅ kul att kunna "hedra" de man tycker om genom att involvera dem på olika sätt!

Vad är det bästa med ditt bröllop just idag??

• Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...
  • freddy73

vår caketopper som kom från USA idag - den är såååå söt

• EmMa09
    EmMa09 skrev 2009-04-06 13:35:41 följande:
    Att jag nu ska iväg till frisören för provuppsättning o sminkning!
    Och att jag även nu har hämtat min vigselring! Den är såå fin!
  • Jiel o Deps

Att vi fortfarande kan känna den pirrande känslan i magen av att tänka på den andre, och det efter 4,5 år.

• 27juni2009

att nu är mitt klänningtsyg o allt materiel till den lämnat hos sömmerskan 22 april är det dags för första provningen får lägga på et kol m viktnedgåg tills dess, så bye bye påsksnask

• Villemoa

Jag kunde ju inte skriva i lördags av förklarliga skäl så jag bakdaterar mitt inlägg

Det bästa med mitt bröllop idag är att jag blev hippad!!

• annikaolsson

vi har fått OK att den prästen vi vill ha kan viga oss på våran dag

• Luucie

Det bästa idag är att jag VET att jag ska bli hippad! Hörde M2B i telefonen igår ...lurifax! Och sen pressade jag han hela kvällen! Jag provade med tårar, snusk, psyk och godis inget funkade! Men it´s all good

• Tillde

Låt bli det där din nyfikna apa!! Mvh/Hon som idag snokade efter info om vem som skickar hemliga sms till min blivande man

Luucie skrev 2009-04-06 21:27:37 följande:
    Det bästa idag är att jag VET att jag ska bli hippad! Hörde M2B i telefonen igår ...lurifax! Och sen pressade jag han hela kvällen! Jag provade med tårar, snusk, psyk och godis inget funkade! Men it´s all good
  • MulleNuh

hahaha.. Jag pressar min syrra dagligen... Hon säger bara att dom ska kasta mig naken ner i tjära och sen rulla mig i fjädrar!

Luucie skrev 2009-04-06 21:27:37 följande:
  • Luucie

Hahaha men visst är det så irri att han vet och alla vänner vet men inte MAN SJÄLV?! F-n, jag körde tom den här:" Så det är så här vi ska ha det när vi blir gifta? Ljuga för varandra och inte säga saker när vi vet saker som rör den andre..? Jaha ja "
    Men jag kunde inte riktigt avsluta meningen utan att börja asgarva och han bara skratta åt mig och mina försök.

Snoka på mobilen..bra Tillde! det ska jag nog försöka med...bara han lämnar den ifrån sig nån gång.

Och Mulle hahaha, skönt när man har folk som man kan lita på att de gör en skön och trevlig dag för en!

• Tillde

Jo fast jag hade tänkt att bara se VEM det var så jag genom att veta vem som arrangerar den kunde få en aning om hur det skulle bli! (Det var vad jag sa till mig själv iallafall, skulle ju såklart inte LÄSA nåt meddelande!!) Min tärna har fullt upp med att föda barn och vi bor ju 40mil från varandra så hon kan det bara inte vara, annars hade hon ju varit självklar! Men nejdå, min käre sambo känner mig så väl så inga roliga meddelanden alls fanns det

Luucie skrev 2009-04-06 21:59:41 följande:
    Hahaha men visst är det så irri att han vet och alla vänner vet men inte MAN SJÄLV?! F-n, jag körde tom den här:" Så det är så här vi ska ha det när vi blir gifta? Ljuga för varandra och inte säga saker när vi vet saker som rör den andre..? Jaha ja " Men jag kunde inte riktigt avsluta meningen utan att börja asgarva och han bara skratta åt mig och mina försök.Snoka på mobilen..bra Tillde! det ska jag nog försöka med...bara han lämnar den ifrån sig nån gång.Och Mulle hahaha, skönt när man har folk som man kan lita på att de gör en skön och trevlig dag för en!
  • Kajsalisan

Hahaha, jag ska också bli hippad. Är ju omgiven av ett umgänge där ingen riktigt kan va tyst. Sen frågade min sambo lite odiskret om jag hade hört något från hans vänner när han hört från min tärna.. Så it´s coming.. Men hade varit bra å veta ungefär när.. Så man inte just den dan tar på sig en strumpa av varje sort och de där fula trosorna.. hehehe.. Får helt enkelt köpa massa nytt och snyggt å ha under fram te bröllopet. Ut i fall att.. hehehe
    Men det bästa idag att jag för första gången sett mitt nya efternamn i tryck. Sambon överraskade mej med att mitt årskort till fotbollen stod i mitt nya namn! Känns helt underbart!!!

• MulleNuh

Jag tror dock inte min hippa kommer förns i maj.. Så man får snällt vänta!

• agtiwi

Det bästa med bröllopet just nu är att vi troligtvis har hittat en person som kan tänka sig att spela säckpipa i kyrkan!!!

• Tillde

Det bästa är att min kille just blev kidnappad och kommer ha en helt fantastiskt rolig dag med sin bror, morbror och nära härliga vänner!!!

• EmMa09

Det bästa är att jag igår fick en möippa av alla mina kollegor! Vi hade verkligen super roligt, och jag blev SÅ överraskad och jätte glad!!!

• Heloise

Att jag oxå vet att jag kommer bli hippad( hörde precis som Luucie m2b prata med toastmadame)och datumet är satt. Naturligtvis vet jag inte vilket datum, vad som ska göras, eller vilka som ska vara med, men det är ju det som är själva poängen
    Dock känns det spännande att veta att allt är klart, alla vet utom jag haha.
    Jag vet däremot att jag inte kommer bli hippad innan 5 juni( heders tärnan och min bästa vän kommer hem ifrån Syd Amerika då) så jag kan ta det lugnt ett tag till. Är rätt övertygad om att de kommer ta mig på väg till jobbet(jobbar varannan helg)alt på jobbet. Eftersom de annars bara har 3 helger att välja på och de vill väl att jag ska bli så överraskad som möjligt. Dessutom så är svärmor min chef

• anapanasiti

att jag äntligen har hittat skor sååååå fina

• Kajsalisan

Det bästa med vårt bröllop är faktiskt att klänningen jag beställde inte kom!! Så nu kan jag beställa den nya jag hittat1 Tjohooo!!

Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...