Jo fast jag hade tänkt att bara se VEM det var så jag genom att veta vem som arrangerar den kunde få en aning om hur det skulle bli! (Det var vad jag sa till mig själv iallafall, skulle ju såklart inte LÄSA nåt meddelande!!) Min tärna har fullt upp med att föda barn och vi bor ju 40mil från varandra så hon kan det bara inte vara, annars hade hon ju varit självklar! Men nejdå, min käre sambo känner mig så väl så inga roliga meddelanden alls fanns det
Luucie skrev 2009-04-06 21:59:41 följande:
Hahaha men visst är det så irri att han vet och alla vänner vet men inte MAN SJÄLV?! F-n, jag körde tom den här:" Så det är så här vi ska ha det när vi blir gifta? Ljuga för varandra och inte säga saker när vi vet saker som rör den andre..? Jaha ja " Men jag kunde inte riktigt avsluta meningen utan att börja asgarva och han bara skratta åt mig och mina försök.Snoka på mobilen..bra Tillde! det ska jag nog försöka med...bara han lämnar den ifrån sig nån gång.Och Mulle hahaha, skönt när man har folk som man kan lita på att de gör en skön och trevlig dag för en!