• Tillde

"Det bästa med mitt bröllop just idag"...

Just idag så känner jag en stor glädje över att min brorsdotter tydligen dansar runt hemma och sjunger "jag ska vara brudnäbb, jag ska vara brudnäbb" Är SÅ kul att kunna "hedra" de man tycker om genom att involvera dem på olika sätt!

Vad är det bästa med ditt bröllop just idag??

• Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...
  • Heloise

Låter underbart!!

didis skrev 2009-01-19 17:43:49 följande:
    Det bästa är att vi blivit som nyförälskade tonåringar, jag och (blivande) maken! I helgen var barnen iväg hos kusinerna och vi hade huset för oss själva...Så här förälskad har jag inte varit på nästan 20 år, jag längtar efter honom när jag är på jobbet!
  • MulleNuh

wow! Va kul!!!! Sånt där är sååå mysigt när man får den där nyförälskelsekänslan igen!!!

didis skrev 2009-01-19 17:43:49 följande:
    Det bästa är att vi blivit som nyförälskade tonåringar, jag och (blivande) maken! I helgen var barnen iväg hos kusinerna och vi hade huset för oss själva...Så här förälskad har jag inte varit på nästan 20 år, jag längtar efter honom när jag är på jobbet!
  • brud090502

att jag fick min gammelmormors slöja på posten igår och den är helt underbar :)

• Pärlan2009

Att min kusin precis hörde av sig och blev superglad över att jag vill att hon ska sjunga i kyrkan. Åh, hon är en underbar person och jag inser att jag kommer grina hur mycket som helst när hon sjunger.

• AnnaoJohn

Att ringarna är klara!! :)

• jojanna

Dom har "shippat" iväg min klänning!!!!
    min klänning, min klänning, min klänning, min klänning........
    *trallar för mig själv*
    (min m2b frågar om jag fått fnatt)jag tror han e orolig att jag blir utan "hobby" när vi gift oss..

• Pingst09

För att jag provade min klänning ikväll och den gick igen hela vägen upp. Kämpar med många kilon och än behövs det några för att den ska sitta bra...

Och för att mamma meddelade att de ger oss 2000:- till bröllopet förutom att de står för musikerna!

• MulleNuh

Ja men fy!! Det där har jag tänkt på!! Vad SJUTTON ska jag göra när vi är gifta?!?!?

Får börja planera silverbröllopet eller nåt.

jojanna skrev 2009-01-20 22:16:17 följande:
    Dom har "shippat" iväg min klänning!!!!min klänning, min klänning, min klänning, min klänning........*trallar för mig själv* (min m2b frågar om jag fått fnatt)jag tror han e orolig att jag blir utan "hobby" när vi gift oss..
  • jojanna
    MulleNuh skrev 2009-01-20 22:30:06 följande:
    Ja men fy!! Det där har jag tänkt på!! Vad SJUTTON ska jag göra när vi är gifta?!?!?Får börja planera silverbröllopet eller nåt.
    eller vad!!!!!! frågade min blivande hälft om han kan tänka sig gifta om sig varje år... Han såg på mig, skaka på huvu o sucka djupt.... ja tolkar det som ett...... KANSKE
  • Emmas syster

att vi drygt fem år efter bröllopet har det fantastiskt ihop

nu sitter han framför sin dator och lyssnar på musik och jag blir alldeles varm i hjärtat av att se honom

det andra jag är glad över är att vi inte följde strömmen utan gjorde som vi ville ha det! Tvärtom mot vad blivande svåger + svägerska gör nu. Tacka vet jag syrran som går sin helt egna väg!

Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...