• Vakten

Kidnappa polaren - Vad tror ni?

Hej.

En god vän till mig ska snart gifta sig, och det ska ordnas svensexa, det vi vet nu är bara att han ska kidnappas, och såhär har vi tänkt att det ska gå till:

En bekant till mig känner några MC-killar som ska komma med sina västar och rånarluvor, slänga in polaren i en skåpbil och köra runt honom på skogsvägar nån timme, innan de kör honom dit han egentligen ska.

Vad tror ni, kan det bli nåt?

Ni som har erfarenhet av kidnappningar får gärna ge mig synpunkter!

• Svar på tråden Kidnappa polaren - Vad tror ni?
  • Tant Doris

Jag har själv ingen erfarenhet av kidnappningar men jag tycker det låter jättebra. Då är han ju totalt förvirrad när han kliver ur bilen sen

• after8

haha, kan nog bli kul men, två saker: en timme låter mycket... kanske en halvtimme räcker?
    Förvarna polisen? (om någon annan ser det hela så kan det bli påringning till polisen nämligen...)

• Tillde

Risken för påringen till polisen är STOR för folk ser och hör och ringer om ALLT!! Annars låter det ju kul men tycker som after8 att en timme kanske är lite länge? En halvtimme räcker nog gott och väl! Hoppas ni får kul!!

• AnAngel

tycker en kvart räcker gott och väl... han ska väl inte bli vettskrämd? *S*... Annars lät de som en toppenide!

• Sååå lurade

Håller med de andra, inte för läng, kan bli jobbigt.

Måste bara få berätta en dråplig historia, nästan elakt.

En kille som skulle gifta sig blev kidnappad flera gånger fram till den riktiga svensexan. De satt honom på en parkbänk med ögonbindel för att vänta på nya instruktioner, men de kom aldrig några. I en timme satt han och vänta...
    Nästa gång tog han av ögonbindeln direkt för att börja gå hem. 3:e gången blev det äntligen svensexa

• MrsWindh

En timme??!! Nää inte kul alls att sitta så länge i en skumpande skåpbil.. Tror att en kvart är precis lagom.

Lycka till

Svar på tråden Kidnappa polaren - Vad tror ni?