• ShangChina

Ekotemplet 30 maj

Vi ska gifta oss i Ekotemplet den 30 maj och har satt tiden i inbjudan till 14.30
    Jag undrar redan nu om det är fler som gifter sig där den dagen och tänkte att det skulle ju vara bra om vi kunde samordna lite, så det "krockar" så lite som möjligt!

• Svar på tråden Ekotemplet 30 maj
  • Cecinil

Hej! Vi gifter oss i Ekotemplet den 2 maj 2009 ca kl 15-18. Vad bra att du gjort en sån här tråd! Hoppas ingen har tänkt samma sak om denna dagen! Hör av er i så fall!!!

• Erika78

Vi gifter oss i Ekotemplet den 13 juni klockan 16. Hoppas att det inte krockar med någon/Erika

• Hav och Sol

Hej,
    vi gifter oss i Ekotemplet den 23 maj 2009. Vigseln beräknas ta 1 timme enligt vigselförrättaren och börjar kl. 16.00.

• ShangChina

Puffar lite till...Vart har whitewhitewedding tagit vägen som inboxade mig om samma datum?

• White white Wedding

Hej!
    Vi ska viga oss i Ekotemplet 30 maj och har satt kl. 16 i inbjudan. Troligtvis så börjar ceremonin först 16:30 och den håller nog på till 17. Vi har ca 170 gäster så jag hoppas det inte krockar :) /Jenny

• ShangChina

Då krockar ju inte vi med varandra i alla fall...Det är många gäster som måste vallas om, ifall det krockar..
    /Linda
    White white Wedding skrev 2009-03-09 16:49:02 följande:

Hej!Vi ska viga oss i Ekotemplet 30 maj och har satt kl. 16 i inbjudan. Troligtvis så börjar ceremonin först 16:30 och den håller nog på till 17. Vi har ca 170 gäster så jag hoppas det inte krockar :) /Jenny
  • Luucie

Jag vill bara fråga en sak...Menar ni att man inte kan boka denna plats så att risken är att det finns fler på plats som ska gifta sig samtidigt?
    Och i såfall vad händer då?

• 28 Aug

Vi har satt 15e maj. Kl 15. Ska vi kanske göra en lista och hoppas att ingen krockar?

Luucie skrev 2009-03-10 04:58:04 följande:
    Jag vill bara fråga en sak...Menar ni att man inte kan boka denna plats så att risken är att det finns fler på plats som ska gifta sig samtidigt?Och i såfall vad händer då?
    Man får vänta medans de andra vigs och sen vigas efteråt? Vet inte faktiskt annat.
  • 28 Aug

Kan fixa en tråd vänta som blir lätthittad.

• ShangChina

Man kan inte boka denna plats, utan man får försöka "leta" upp andra par som tex här på bröllopstorget och försöka samordna..

Luucie skrev 2009-03-10 04:58:04 följande:
    Jag vill bara fråga en sak...Menar ni att man inte kan boka denna plats så att risken är att det finns fler på plats som ska gifta sig samtidigt?Och i såfall vad händer då?
  • ShangChina

Puffar för den här tråden lite..det börjar närma sig. Är det inte fler par än vi och Whitewhitewedding som gifter sig den 30 maj i Ekotemplet?

Svar på tråden Ekotemplet 30 maj