United Airlines?
Någon här som har flygit med United Airlines någon gång? Är de bra/dåliga? Bekvämt? Hur är det med mat?
Tell me everything!
Någon här som har flygit med United Airlines någon gång? Är de bra/dåliga? Bekvämt? Hur är det med mat?
Tell me everything!
Har inte flugit med dem, men med Continental och jag har bara positiva saker att säga =)
GladaEmma: Kul att du var nöjd med dem!
Någon som flygit med United?
Jag tror jag flög inrikes med dem i USA, men det var 6 år sen, men vad jag kommer ihåg var det bra. Kändes som sätena var anpassade för amerikanare
Jag har flygit med dom säkert 6-7 ganger, saväl över Atlanten som inrikes i US.
Jag tycker dom är ganska bra, har en ekonomi-extra sektion som man kan boka alternativt blir uppgraderad till automatiskt om man har Star Alliance Guldkort. Sätena är större men maten är densamma som i economy.
Jag tycker pa det stora hela dom är ganska bra, inte jätterymliga stolar men större än manga Europiska flygbolag. Servicen är bra, dom serverar kaffe fran Stabucks ( om det inte ändrat sig) man brukar oftast fa glass till efterrätt, hmm ngt som jag inte är sa super-förtjust i men tja, intrycket är ok.
Låter helt OK Mlle M
Vi har just bokat resa till New York med United Airlines i maj, ska bli jättekul!
Jag har ocksa flygit businessclass med dom och da var vinerna väldigt bra men maten ganska medioker, i economy skulle man väl kunna betrakta maten som mättande och ganska god om än inga kulinariska underverk!!
Vinerna i economy tror jag är ganska usla, bättre kanske tt dricka cola som resten av medpassagerarna
Har aldrig slarvat bort nagot bagage för mig i alla fall!!
Hmmm...nu kan jag inte komma pa nagot mer men jag tror säkert ni blir nöjda. Var skall Ni flyga???
New York, via Frankfurt
aah, Pumkin, nu ser jag.... NY ....fantastiskt, hmmm..jag skulle nog kunna tänka mig att sitta pa vingen om jag bara fick aka till NY. Älskar den staden!!!
Haha, så underbart alltså? Bådar gott för oss då
Frankfurt, hmmm....är inte alltid världens roligaste flygplats att byta pa da man maste ga i nagra trista tunnlar mellan terminalerna men far man aka till NY sa tror jag att stegen genom tunnlarna känns lätta. Dessutom kan man ju ha tur och slippa byta terminal och da är Frankfurts flygplats helt ok.
Jag har mellanlandat i Frankfurt en gång tidigare och det gick rätt smidigt. Men jag minns att man fick gå en hel del. Men skitsamma, jag ska ju till New York!
ps. tunnlarna är inte särskilt langa....mycket kortare än att transportera sig pa Arlanda tex fran Inrikesterminal 4 till SAS incheckningen i terminal 5 DET kallar jag promenad!!! usch...