Juni 2009 Nr 3
Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här
Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här
Var är ni alla junibrudar?
Här är en! Som för tillfället är på dåligt humör då det verkar bli en stor hårkris eftersom ingen frisör i min lilla stad verkar ha tid för en brud den 13 juni!!! Hjälp!
/Frida
Ajdå! Var bor du någonstans? Är de så uppbokade redan?
oj, finns ingen bekants bekant som är hårfrisör? som kan ställa upp.
Ojdå, kanske dags att få tummen ur och boka en frisör då!
Här e en till!!
Ja frisör har jag prel. bokat. Även hon tyckte jag var tidigt ute så var hon positiv. Lika bra att boka. Det borde ju fixa sig. Någon bekant som sagt...?
Ska härnäst; göra inbjudningar i helgen, ska skickas nästa v.
Träffa fotograf
Beställa ringar (har kollat ut)
Beställa klänning (!)
Ordna brudtärneklänningarna (kanske ska sys)
(Prel) boka makeup-artist.
Allt det på en månads tid ca. Hittar säkert mer efterhand. Inte lönt att dra ut på tiden mer.
Jag har redan bokat frisör, det känns skönt.
Köpte en emblosserings blås igår så nu ska ja börja göra inbjudnings kort.
hej tjejer!
Åhhh nu är äntligen kläderna klara till karl son och mig :) känns kalas, dottern får vänta lite, lokalen är helt klar och frisör klar! känns ganska bra just nu... skrev faktiskt ut hindersprövningen från skatteverket här om dgen och namnändringspappret. Mycket att tänka på men rätt kul! Så vad har man missat som behöver göras nu??
Här kommer en till juni-brutta
Skulle vara bra om vi kunde skapa en checklista här som man kunde följa och se om man har missat nåt..