• laris

Juni 2009 Nr 3

Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här

• Svar på tråden Juni 2009 Nr 3
  • laris

Ajdå! Var bor du någonstans? Är de så uppbokade redan?

Frida79Stefan77 skrev 2009-01-21 19:45:58 följande:
    Här är en! Som för tillfället är på dåligt humör då det verkar bli en stor hårkris eftersom ingen frisör i min lilla stad verkar ha tid för en brud den 13 juni!!! Hjälp!/Frida
  • laris

Skulle vara bra om vi kunde skapa en checklista här som man kunde följa och se om man har missat nåt..

• laris

Bt:s checklista är inte så utförlig så tipset om att tänka sig dagen minut för minut låter jättebra!

Jag skulle nog behöva ha en del checklistor. Festlokal checklisra, kyrka checklista osv...

• laris

välkommen tillbaka! Du har väl varit upptagen av en massa feministiska diskussioner antar jag

MulleNuh skrev 2009-02-03 12:55:32 följande:
    Hej alla! Er har jag missat!
  • laris

Du var med i förra tråden =)

MulleNuh skrev 2009-02-03 13:22:10 följande:
    haha ja kanske!
  • laris

Wihiiiiii!!

nni skrev 2009-02-05 10:42:10 följande:
    Hej tjejer! (o killar?) Jag e glaad idag! Vi har bokat vår smekmånad till Rom nu! Wii!Ska också ut på klädes o skor jakt om någon v... Hög tid nu...
  • laris

Jättesnygg ring!!!

Åh, det känns som om vi har missat nåt i vår planering,...blir så nervös. Har redan börjat drömma mardrömmar om bröllopet.

Villesmamma skrev 2009-02-05 20:03:44 följande:
    Jag hämtade ringen i lördag. Så nöjd!!!! Bild i galleriet ( den från katalogen). Imorgon ska jag, m2b och bestman iväg och titta på kläder till dom.Tidigt kanske men i och med att bestman bor 30 mil från oss passar vi på nu.Jag ska köpa en underkjol till klänningen. Vad gör ni?
  • laris

Hej och välkommen till oss

ALOL skrev 2009-02-05 21:41:54 följande:
    Hejsanännu en junibrud, 13:e närmare bestämt. Helt imponerad på alla er som hunnit med så mycket! Tycker det bara snurrar i huvudet av allt man ska göra
Svar på tråden Juni 2009 Nr 3