• MadTezz

Brudbuketter

Är det någon som vet om det finns snittblommer i silver? Gifter mig till sommaren och skulle vilja ha det i min brudbukett.

Ni får gärna berätta hur eran blombukett ska se ut.
    Är det någon som vet någon bra hemsida med blombuketter?

• Svar på tråden Brudbuketter
  • Undertecknad

Skriv frågan i Passionsblommans gästbok, hon vet säkert.

• Yavannakémentari

Jag kan visserligen inte supermkt om blommor men kan säga med säkerhet att det inte finns några silvriga blommor. Möjligen att det finns någon ljusgrå blomma.

Men du kanske kan ha tex metalltråd i silverfärg i buketten.

• passionsblomman

Inte i silver, däremot finns det lite blågrå blommor och en del grönt som går i silvriga toner,fast det är ju såklart gröngrått, efetrsom det metalliska silvret inte finns i naturen.
    Däremot kan du beställa silversprayde blad osv och det finns massor av pynt och tillbehör som kan utgöra detaljer och sätta prägel på buketten.

Om du tittar i fröretagsregistret här på BT finns det flera som har sidor m buketter.
    Säkert finns fler som kan ge länkar.

Då jag själv jobbar med bröllop undviker jag det, för att det inte ska bli reklam att jag svarar på frågor.

Har dock många bilder på blomsorter i mitt galleri om du vill ha lite sådan inspiration.

• passionsblomman

Hi hi! undrar om jag börjar ha babblat för mycket blommor här snart...

Undertecknad skrev 2009-01-22 18:40:15 följande:
    Skriv frågan i Passionsblommans gästbok, hon vet säkert.
  • Luucie

Det brukar finna dekorations gräs som är silverfärgat. Sen kan man spraya blommor med silverglitter eller bara doppa topparna av blommorna i silverglitter.

Men blommor i silver...nej tyvärr ingen aning.

Jag tror att jag sak ha stora ljusrosa och vita pioner med svarta kallor i min bukett.

Svar på tråden Brudbuketter