• nångång

Bortplockat inlägg moderator titta hit

Hej!
    Jag skrev ett inlägg som jag inte förstår varför det blev bortplockat. Fick ett meddelande i inboxen bara; "bortplockas utan påföljd".
    Det enda jag kan tolka är ett jag startade en ny tråd med samma fråga som jag ställt i en gammal tråd som jag aldrig fick svar i. Är det skäl nog att plocka bort? Försöker bara förstå vad jag gjort fel så att det inte ska upprepas?!
    Vänliga hälsningar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 09:43
    Ärende: 10547 För din info har inlägget som du postade under rubriken "Florist titta hit! Behöver hjälp..." plockats bort utan någon påföljd. Inlägg plockas bort med denna rutin när den som skrivit inlägget begär att få det bortplockat (pga dublett eller andra personliga skäl). Men moderatorn/redaktören kan också plocka bort inlägget med denna rutin när inte någon annan påföljd ska tillämpas.

Jag har alltså inte själv begärt att ta bort det.

• Svar på tråden Bortplockat inlägg moderator titta hit
  • J D

Det vore bättre om du skrev till redaktionen men jag ska försöka titta på det om jag hinner.

• nångång

Det är inte så himla viktigt. Är bara nyfiken på vad jag gjort fel.

• Undertecknad

Kanske tyckte de att det var en dublett; det blir ju många trådar här på forumet. Det man kan göra istället för att starta en ny likadan tråd är att "puffa upp" den befintliga.

Svar på tråden Bortplockat inlägg moderator titta hit