Tårta på ICA Maxi?
Är det någon som har eller har tänkt beställa tårta från ICA Maxi eller liknande ställen? Vad får man betala per bit för dem? Något ni kan rekommendera? Eller finns det något annat ställe (i Sthlms-området) som har bra priser?
Är det någon som har eller har tänkt beställa tårta från ICA Maxi eller liknande ställen? Vad får man betala per bit för dem? Något ni kan rekommendera? Eller finns det något annat ställe (i Sthlms-området) som har bra priser?
Nästan alla såna storköp har egen bagare. Kollade också på maxi verkar jättebra!
Aha. Så man kan kanske beställa en tårta så som man vill ha den därifrån och inte behöva ta en av deras standard?
Min moster beställde tårta från ica maxi i haninge en riktigt stor en med mörk choklad och hallon dev var jättefin och smakade underbart och tror inte hon betala jätte mycket per bit. Lycka till
Ja jag kollade nu, man kan tydligen beställa olika. Hmm värt att ta kontakt med dem kanske för att kolla vad de kan göra. Bitpriset blir under 16 kronor, det är ju jättebra.
Jag ringde och frågade ICA MAxi i Uppsala vad bitpriset är när man beställer en bröllopstårta där. Det var 25 :-/bit. Så jag har tänkt beställa vanliga prinsesstårtor m vita lock. Det kostar precis lika mycket som en vanlig prinsesstårta. Sen dekorerar jag tårtorna själv istället.
jag har bara läst gott om deras tårtor när jag kikat runt. och ofta har dem en pärm med olika tårtor man kan kika i där.
De kanske har olika priser i de olika butikerna. För i Solna så hade de en prislista och slog man ut priset för en 12bitars blev det 15,75. Är det så att de lägger på bara för att det ska vara bröllopstårta så tänker inte jag säga att det är det. Caketoppern kan man ju sätta dig själv i så fall.
Jag har köpt en cake topper som jag tycker är jättevacker.
oj, den är jätte vacker, var har du hittat den?