• Stardusty

OT: Var köpa billiga men bra bildäck??

Köpte en begagnad bil för ett år sen med tillhörande allround-däck som nu börjat bli lite slitna. Behöver alltså då köpa både en uppsättning vinterdäck och en uppsättning sommardäck, vilket jag uppskattat till att bli rätt dyrt... Men har hört att vissa köpt sina däck på nätet, både nya och begagnade, och tänkte höra om nån här har tips på VART man hittar dessa sidor med billiga och bra däck?

• Svar på tråden OT: Var köpa billiga men bra bildäck??
  • agtiwi

Har skrivit i din gästbok, hoppas du får nytta av det.

• Lovecats

Ring en däckfirma och säg vad du har för däck och budget. Man kan få däck för 250:- styck inklusive montering på t.ex. Speedy.

• allehanda

www.dackonline.se där kan du välja vilken typ av däck som helst men snälla du köp inte däck som kostar 250:-/st.Det finns inte många ärliga däckhandlare som med gott samvete säljer så billiga däck.Man får nämligen vad man betalar för och det är säkerheten här jag tänker på.

• FoF

Tänkte tipsa om samma som "allehanda", nämligen dackonline.se
    Har inte handlat där personligen, men känner flera som handlat där och är jättenöjda.

• Stardusty

Nån som har erfarenhet av "Molway"? De har superbras priser, men jag har hört både bra och dåligt om dem. Tänkte om nån här har beställt/köpt från dem?

Svar på tråden OT: Var köpa billiga men bra bildäck??