Bröstförstoring 14
Jasminaa skrev 2009-02-09 14:09:57 följande:
platt88: snällt av din mamma att låna ut pengar, min mamma ska betala allt, eller det är egentligen det hon sparat åt mig i några år, skulle ändå fått pengarna men hon tänket inte från början när hon började spara att dom skulle gå till en bröstförstoring. en sak skrämmer mig , jag är bosnisk och det känns som om ingen kommer vilja ha mig sen, ingen kommer vela gifta sig med mej senare om jag har silikonbröst, jag har ju en kille nu han är också bosnisk men han kankse lämnar mej en dag eller jag honom tänk om ingen annan vill ha mig sen för det. det är också en anledning till att jag valt att inte berätta för någon. Jag tror att killen i säg inte har några problem med det men jag tror inte att han skulle vilja ha mej om alla andra vet om att jag har silikonbröst. Min kille har ju inte sagt det till någon och vill inte det heller han vill inte att folk ska snacka om hans flickvän tror han skulle skämmas.Jag har gjort detta själv och jag är glad att jag väntade lite tills jag var alldeles säker på att detta var någonting som jag ville göra oavsett vad alla andra tänker o tycker. Mina föräldrar blev väl inte överlyckliga direkt men jag är vuxen och mina närmaste litar på att jag vet vad som är bäst för mig och stöttar mig oavsett.
Du behöver stöd från din omgivning när du genomgår en sådan här sak, och att åka tåg från Landskrona till Skellefteå med tre byten dagen efter kan du nog bara glömma. Tänk också på att det blir ett par återbesök så med resorna får du lägga på ett par tusenlappar på de 38000.
Jag har annars opererats av dr Cosmo och han är ett geni! Så det är synd att du bor så långt bort.