Inlägg från: platt88 |Visa alla inlägg
  • platt88

Bröstförstoring 14

Hej!

Jag är knappt B kupa och vill ha D, ska på konsultation den 17/3 i Umeå på polarkliniken,läkarna är väldigt duktiga och det är 150 km from mitt bostad
    Har funderat på att göra gele hallon runda -
    Är lite orolig över storleken för de har från 225cc - 400cc...

Jag är 173 och väger 74kg, är rädd att 400cc kommer att se för små för mig/ vad tycker ni?

Ska jag leta efter en ny klinik där de har 450cc eller räcker det med 400cc?(Vill ändå ha de ganska stora eftersom jag inte är speciellt smal.

KRAM/ Shqipe :)

• platt88

Tack MulleNuh och Jasminaa!

Det sant de gör inga större storlek av nån anledning.
    Det där med ris låter spännande, ska prova det med 4dl ris:)

Förstår inte hur jag kan vara så platt min mamma -och alla kvinnor i familjen har fullt - D - kupa.:s

• platt88

Dixiet: 550cc det låter stort...

Jag skickar ett video som jag hittade på youtube med en tjej som gjorde 550cc , sen så beror lite på din nuvarande str.

Lycka till :)

-

-

• platt88

Provade det med riset men..:S, de var för små för min kropp.

Hittade på nätet citadell-kliniken i Landskrona och det såg rätt bra ut - 38.000 sek
    - Ingår i operationskostnaden
    Övernattning, återbesök, narkos////Om man drabbas av kapsel försäkring blir man opererad för ett självkostnadspris på 3000 kr.

Det ända problemet är att det är så långt från Skellefteå måste bytta 3 gånger tåg fram till Landskrona.

Ni som har opererat sig redan/// tror ni jag klarar av att åka tåg tillbaks sj en dag efter operationen ???

• platt88

Dixiet: A.. jag förstår sj så är jag sugen på att göra 500cc vågar inte ta 550cc.

Vart ska operera dig?
    Vad ska du ha för implantat?
    Hur mycket betalar du?

Kram/ Shqipe

• platt88

Jasminaa: Jag är ganska bred i höfter och har smalare midja, min nedersta del av kroppen är mycket större än översta- det kanske är därför.
    Sen så vill jag ju ha lite mer så det ser jämt ut.

Ska på information i Umeå ändå, så då kan jag bestämma mig. Men som det känns nu så vill jag ha 500cc.

Gå in om du har tid på : www.citadellkliniken.se/kropp/brostforstoring.aspx

Längst ner i sidan så finns det en storlekguide Genom att dra i reglaget kan du se hur de olika implantaten(strl) påverkar/förändrar storleken på brösten.

• platt88

Hej

Garbo6: O vad bra, ska ringa dit idag och prata med de.

Med resan vet jag inte riktigt hur jag ska göra, jag får väl höra vad de tycker/
    /Annars så får jag sova på hotell en till dag, så jobbigt när man är sj :(

Kram

• platt88

Jasminaa: Oh.. vad roligt :) längtar sj oxå.
    Vad då vet inte din kompis om att du ska op dig?

Kram

• platt88

Jasminaa: Oh... så jobbigt "att inte kunna prata med någon...jag vet hur det känns /det ända personen som vet om OP är min mamma, hon vet hur jag känner för mina bröst så hon ska låna ut hälften av pengarna. Har inga riktiga kompisar heller - alla pratar så jävla mycket.

Jag bruka faktiskt tänka på det oxå, jag har märkt att killar kollar mer på tjejer som har stora bröst men så längre jag gör det för mig -för att jag ska må bättre och få mer självförtroende- så stör det inte mig lika mycket. Jag tror faktiskt att det är så att kvinnor med stora bröst får mer uppmärksamhet av (en del) killar men det är deras problem.
    Så dumt av kilen som satsade pengar bara nån... man blir faktiskt ledsen när man hör sånt..:(. Man får väl vara extra försiktigt efter man fått tutar.

• platt88

Jasminaa: Hmm... Min mamma är Bosnisk(från Kosovo) och pappa Alban- KS, jag flyttade till en egen lägenhet när jag var 17 för 3,5 år sen, och bor en lång bit ifrån de - så jag tänker inte så mycket på att någon inte kommer vilja ha mig pga. mina sillikon bröst och sånt...men jag märker att mamma tänker på det -hon ville inte ens bäretta för min bror// så jag förstår hur du tänker/

(Lite dumt att din kille skäms över... ... ...men jag fattar "bosnisk")

...Men det är inte alls så, hoppas att det funkar mellan dig och din kille... och gör det inte det så är det inte hela värden, du är ung och så klart kommer du att träffa massor med trevliga och snälla killar.

Massor med Kramar

p.s. Du ska inte vara ledsen över såna saker, du måste samla allt kraft du har för du ska Op dig snart :) You go girl !!!

Svar på tråden Bröstförstoring 14