Inlägg från: Jasminaa |Visa alla inlägg
  • Jasminaa

Bröstförstoring 14

Faanny: Jo jag ska höra av mej när jag opererat mig och berätta hur det gick. :D Inatt drömde jag att alla fick reda på att jag opererat mig och att dem såg ner på mig för att jag hade gjort det. det va jätteäckligt hoppas det inte blir så :D

• Jasminaa

Joseefiine: Oj va dyrt, jag ska betala 32000. men e det så att gelehallon är dyrare? kanske bara från klinik till klinik. Men man ska inte kolla så mycket på priset när det gäller operationer, Bättre ta något säkert ställe som är dyrare än ett billigt som kanske inte är bra alls

• Jasminaa

Joseefiine: Alla säger att gelehallon är säkrast , varför? så säger ni att om det skulle spricka så läcker inte nått ut. Jo det är sant men det kan fortfarande bli infekterat efter att det spruckit så du märker ju att det spruckit när du får en infektion. eller när det börjar göra ont ( om du nu inte går på regelbundna kontroller) Så jag förstår inte argumentet att gelehallon är säkrare, har jag fel eller har jag uppfattat allt fel själv, detta var en utav anledningarna till att jag valde koksalt för om implantatet går sönder då vet jag ju säkert att det gjort det när mitt bröst blivit mindre. Gelehallon (fast silikon) vet jag är säkrare än det gamla flytande silikonet kanske det ni menar?.

• Jasminaa

Klart dom kan gå sönder, dom är nya har funnits i 10 år. Alla implantat går sönder det vet du väl. Du tänker väl inte på livstidsgaranting? Jag vill inte få dig att ändra implantat ville bara veta vad du menade att dem är säkrare. Skvalpiga blir dom inte eller vad menar du med det ?

• Jasminaa

moche: ja jag undrar lite, Om du har kvar känslen i brösten? Vad har du för implantat storlek och vad för implantat? Känns dom mjuka eller hårda? Kram

• Jasminaa

moche: jag ska lägga in 350 cc i en bröstet och 375 cc i det andra ( koksalt) Jag vill ha C kupa, är det det du fått också? tack för ditt svar ska opereras om 3 veckor är jätteglad. har bara ett problem det är rökningen måste sluta jag va så duktig idag men tillslut tog jag 2 cigg får verkligen inte ta någon mer men det är svårt.

• Jasminaa

Gud jag vill så gärna få det gjort, så lång tid kvar känns det som ska betala in pengarna denna veckan då e det verkligen bestämt. Var opererade du dig?, hade du några bröst från bröjan eller var du helt platt?

• Jasminaa

Faanny: Ingen utav mina kompisar vet, bara min mamma och min pappa och min pojkvän. jag valde att inte berätta för kompisarna eftersom dom snackar jättemycket, det enda dom gör är att snacka skit om andra och jag orkar inte med det. Bättre att va tyst, Jag ska endå börja högskolan snart kommer inte ha tid att umgås med dem så mycket senare i livet, jag tycker inte dem är några riktiga vänner. Tänker du berätta?

• Jasminaa

Joseefiine: alla säger att man ska ta den större, så dte borde nog du med göra :D

• Jasminaa

Faanny: jag har med sagt det till en kompis, bara för att jag visste att hon hade jättesmå , hon vill med göra en bröstförstoring så vi peppar varandra lite, men jag umgås inte med henne på fritiden och hon skulle aldrig sagt det till någon.

Svar på tråden Bröstförstoring 14