Bröstförstoring 14
Jag håller inte med Francis om att de blir mindre. Jag har haft mina 75D i snart 5 år och storleken ändrades knappt alls de första månaderna. Efter ca 5-6 månader upplevde jag att de fått sin slutliga placering.
Jag håller inte med Francis om att de blir mindre. Jag har haft mina 75D i snart 5 år och storleken ändrades knappt alls de första månaderna. Efter ca 5-6 månader upplevde jag att de fått sin slutliga placering.
Jasminaa: Jag upplevde väl att de blev en liten aning mindre mot när de var nya och inte satt så högt upp längre. Men det kan mycket väl vara inbillning. Efter op känner man sig jättebystig. När månaderna går accepterar man sin nya kropp och tycker inte alls att det känns stort eller syns mycket. Jag gick från full 75B till 75D (DD i vissa modeller/märken).
Visst syns det att jag har byst och jag kan få dem att se stora ut om jag vill, men till vardags är det ingen som tycker att jag ser bystig ut eller reagerar. Tur det, eftersom jag jobbar på en mycket konservativ arbetsplats och ingen vet något.
Jag har geléhallon. De har funnits på svenska marknaden sedan 1995. Räknar väl med att byta ut dem nån gång i framtiden och oroar mig inte över att de ska spricka el.dyl. Om något verkar konstigt framöver kontaktar jag min klinik.
Jag lade in 360g. Vet inte riktigt när dom mjuknade, men dom kändes helt OK när jag var på efterkontrollen, efter 4 månader.