Inlägg från: MulleNuh |Visa alla inlägg
  • MulleNuh

Bröstförstoring 14

jag vill titta på nassar!!

moche skrev 2009-01-31 22:38:27 följande:
    Har hon lagt implantaten under muskeln så kan demupplevas som större då muskeln "släpper" taget. I mitt fall så satt implantaten som klistrade högt uppe på bröstkorgen de första månaderna för att sedan successivt ramla ned i sin fick ju mer muskeln slutade krampa och slappna av,så i mitt fall så upplevde jag dem som aaaaaaningen större. Men som sagt, det är jätteindividuellt. Vid en framför muskeln placering ser du ju ganska så snart det beständiga resultatet.Jag har lagt i 400 cc i mina rattar, kan lägga in några bilder i galleriet om någon vill kika.(påklädda dock )
  • MulleNuh

Skojjar du??

Jasminaa skrev 2009-02-02 23:11:05 följande:
    Min kille sa precis att om mina bröst blir fula efter operationen så lämnar han mig, vet inte hur jag ska ta det här riktigt, älskar han inte mej på riktigt då?
  • MulleNuh

Om han sa så så NEJ, tyvärr. Då älskar han inte dig på riktigt!

• MulleNuh

Hmm.. Är han ung din kille??
    Jag personligen tycker det finns få opererade bröst som är fina! Det finns inget fulare än synbart opererade bröst!

Jasminaa skrev 2009-02-03 12:30:12 följande:
    Joseefiine och MulleNuh : Ja du ibland vill jag med vara singel, idag ringde han mej jättetidigt och försökte snacka men jag sa att jag skulle sova sen skriver han typ vakna älskling det e skola snart, och då skrev jag till honom att han inte älskar mej och att jag inte kan släppa det han sa igår, Han sa sen förlåt, att det va fel av honom att säga så men att han helst inte vill att jag opererar mej för han tycker silikonbröst ser fula ut.Men är det bara jag som tycker att det finns få snygga naturligt stora bröst? oftast så står dom ut som strutar om dom e stora eller hänger dom ner, Iaf dom jag sett håller någon med mig?
  • MulleNuh

Jo jag vet ju inte hur du ser ut idag. Men man HAR en helt annan bild av sig själv och av hur kroppen "bör" se ut när man är yngre. Så är det..
    Jag vill ev göra en operation nu, men detta för att jag har ammat 3 barn och mina bröst har totalt försvunnit. Jag är nästan 180 cm lång och jag gör det enbart för att få de rätta proportionerna.

Varför vill du göra detta? Helt ärligt??

Jasminaa skrev 2009-02-03 12:36:26 följande:
    MulleNuh: Jo han e 21 år, och vi har varit tillsammans i ett år, han är inte så mycket av en bröstkille mer rumpa, Så han har varit emot bröstförstoringen. Kankse men brösten som jag kollat på dom som ska lägga in ungefär så mycket som jag vill ha och dom som har ungefär samma bröstform från början som jag deras resultat blir fint tycker jag.
  • MulleNuh

Ja, men det är TYPISKT en åldersgrej du berättar! Och det är inget fel i det! Tror de allra flesta tonåringar och unga tjejer har komplex för något. Det hade jag också! MASSOR!

Jasminaa skrev 2009-02-03 12:47:21 följande:
    MulleNuh: Jag har velat ha bröst sen jag var 13 år. Tycker det är så vacker med bröst, om jag träffar en tjej som har större bröst än mig själv kan jag inte sluta titta. Mår så dåligt av det speciellt när jag hör en tjej som är 14 år som säger att hon har små bröst , fast hon har större än mig. Alla mina vänner har typ C kupa och jag A kupa kul :D
  • MulleNuh

Nej alla gör ju som de vill själva så klart!
    Jag tycker ändå att tjejer har lite för bråttom med detta.
    Och jag tycker att kirurger är lite för snabba på att säga ja.

Jasminaa skrev 2009-02-03 12:55:24 följande:
    MulleNuh: Inte bara det utan min mamma har små bröst själv och jag ser på henne hur jobbigt det är, hon letar alltid efter Bh med vaddering och måste kolla formen jättenoga på dom så hennes bröst ser större ut, sen vill hon inte använda endel kläder eftersom hennes bröst ser små ut. Så vill jag inte ha det.
  • MulleNuh

Jo så är det absolut i många fall..
    Jag ser bara till mig själv. Jag kunde INTE visa mig naken för någon. Jag mådde såååå dåligt och grät ofta för mina bröst när jag var ung. Men när jag fyllde typ 24 så var alla komplex som bortblåsta! Jag var snyggast i världen!!
    Menar bara att det händer saker i ens hjärna när man växer upp..

Men jag dömer absolut ingen!!!

Jasminaa skrev 2009-02-03 13:00:21 följande:
    Jo kanske en del har bråttom men om man mår dåligt av det och har gjort det ett tag så tycker jag inte man ska vänta. Det är många som väntat förlänge och ångrar sej att dom inte gjort det tidigare.
  • MulleNuh

Nej jag tänker bara på det. Kroppen förändras drastiskt efter 2 barn!

Jasminaa skrev 2009-02-03 13:08:29 följande:
    MulleNuh: Och nu ska du fixa dom :D eller? tänker du bara på det eller har du verkligen bestämt dej?
  • MulleNuh

3?? Nää 2 barn har jag!! Måste ha tryckt på fel knapp om jag skrev 3 innan!

Ja vi får se hur ekonomin ser ut nästa år. Ska ju gifta oss i Juni nu i sommar plus att vi flyttar till hus om 1 månad.

Jasminaa skrev 2009-02-03 13:19:07 följande:
    MulleNuh: Va det 3 barn eller 2 barn? förut skrev du 3? aja det spelar ingen roll, Tycker du ska göra det finns inget att förlora jo stor summa pengar men om man kan lägga mer än 100 tusen för en bil så tycker jag man kan ge 30-50 tusen på sig själv.
Svar på tråden Bröstförstoring 14