• Faanny

Bröstförstoring 14

Francis: De såg jätte snygga ut! :) Vart gjorde du din op? Vad har du för profil?

Då ser vi väldigt lika ut i kroppen, jag är bara några cm längre än dig. (ska gå upp lite efter en viktnedgång, ska väga som jag gjorde förr, ungefär 64 kg.)
    När jag gjorde ristestet såg tillochmed 300 stort ut :S Men man kanske bara är ovan.. Har en Bkupa idag, skulle vilja ha mellan 300-375. Eller vad tror du?

Men många säger som du säger, att man ska ta 50 cc till, eftersom det "försvinner".
    Vad är värst, att de blir för små eller förstora? För små tycker jag iallafall.

Kram!

• Faanny

Francis: Det blev en fin roman ;)
    Får kika in på deras sida, kanske har varit inne där tidigare. Man hittar ju i princip nya kliniker varje dag ;p
    Jag har tänkt att göra på proforma i Sthlm. Michael har 5 anmärkningar, dock inte fälld för en enda. Men då har han ju opat ett bra tag. Ingen har något negativt att säg om proforma som jag hört iallafall. Calle opar ju också där, han hade 1 eller 2 anmärkningar, men de "Callebröst" jag har sett på qvinna såg inte speciellt bra ut.. :S

Jag tror proforma använder sig av PIP och/eller mentors.

Jo, för det säger de flesta. Att man vänjer sig. Har nog aldrig hört nån som vill göra om sin op pga av de blev för stora. Fler som tycker att de valde för små. Skulle bli sååå besviken och arg på mig själv om jag valde för små, lagt ut mycket pengar och blir missnöjd..
    450 så ju verkligen inte för stort ut på dig, jag tycker det såg perfekt ut! Jag har ju en "normal" 75 B idag, så då skulle de nog bli ungefär som dina.
    Aaa, 1000 är ju en del. Hon borde ju få rätt ont i ryggen.. :S

Här kommer frågorna;
    Var du nöjd med 400, så du tog 450?

Vart hittade du din kirurgs op. bilder?

Vad tror du om att han har 5 anmärkningar?

• Faanny

platt88: Imorgon åker du! :)

Ska tänka på dig hela tisdagen. Hoppas verkligen att det går bra och att du blir nöjd!

Kramar

• Faanny

platt88: Jag är nog lika förväntasfull som dig ;) Jag är så glad din skull, för jag vet själv hur dåligt jag mår :( Det har suttit i huvudet i flera år, det påverkar mig hur mycket som helst, tyvärr.. Kan tänka på att det är likadant för dig. Kom precis hem från jobbet nu, så nu sparar jag så mycket pengar jag bara kan :)

Om vi inte hörs mer än ikväll så får jag önska dig lycka till Bara en sak till jag vill säga. Om du inte lyckas komma överens med Michael om storleken, så tveka inte att i fråga sätta honom. För det finns ju kirurger som har gjort större än 400! Du har ju ändå en del bröst själv, finns ju såna som är helt platta. Säg till han som du känner och vill ha det! Förklara det du sagt till mig, att du vill ha så det ser
    proportionerligt ut till din kropp. Och att du inte vill göra 2 operationer.

Lycka till kramar. Du måste berätta ALLT sen, skicka bilder osv :D
    Du kan gärna höra av dig på min mail: arvidssonfanny@hotmail.com

• Faanny

JustMeAndMyLove: I de allra flesta fall 500 kr. En del har 300, 200 kr..

:)

• Faanny

Ett tips är att läsa på plastikkirurgiforum.se, sök på kliniker du undrar över. Finns hur mycket information som helst! :)

Läste om att flera har op.at sig i Norge. Vad tror ni?

• Faanny

platt88: BRA :D
    Ja, precis, säg vad du tycker så kommer han nog att förstå. För jag menar. Även fast han inte kan bestämma EXAKT hur många CC så måste han ändå kunna säga ungefär. Om det blir 350 eller 450.

Hoppas det är min tur snart :)

Massor med kramar till dig!

• Faanny

Francis: Jag var inne på Carlanderskas hemsida, hittade ingen information alls. Du kanske vet var jag kan få mer information om dem? Vad betalade du?

Tur att du är nöjd! :) Hemskt om man tog för små och sparat så mycket.. Jag tycker du ska vara nöjd med 450, det är min åsikt. Jätte snyggt på dig.

Jag skickade en mejl till den sidan för någon dag sen. Man var ju tvungen att göra det om man ville bli medlem. Tyvärr inte fått nåt svar från dem..

Skickade också mejl till HSAN om frågade om Michael, ifall de kan se vilken sorts anmärkningar det rör sig om.

• Faanny

Francis: Då kanske jag ska slå dem en pling :)
    Jag har inte ojämna bröst som tur är, inte hängiga eller. Fasta, men rätt små bara :S Enda problemet..

Mellanprofil tycker jag är snyggast. Säger de nej till det, då gör jag ingen op :D
    Jag vill inte ha mycket volym upptill, vill ha lite "häng" i dem.

Tack för ditt svar :)

• Faanny

platt88: ÅÅÅH! Hoppas du hör av dig snart :)

Goo du är. Rapporterar, bra det :D
    Glöm inte att du har tusen andra saker att berätta sen, hehe.

KRAM KRAM

Svar på tråden Bröstförstoring 14