Inlägg från: Jasminaa |Visa alla inlägg
  • Jasminaa

Bröstförstoring 14

Ni två har ju jättefina bröst från början verkligen kommer bli jättefint när allt e klart.

• Jasminaa

Ikväll ska jag träffa mina vänner som röker jipiiii, dom vet inte om att jag opererats. men e så rädd att jg tar en cigg är det farligt nu

• Jasminaa

Faanny: patient 199 och 52 har nog runda brukar va vanligast för båda har ju koksalt. ja jag har inte kännt något röksug har inte rökt på 4 dagar :) men kommer nog få det nrä dom står där och gör det.
    Platt88: Kostigt att han inte frågade det, min läkare sa att man inte ska röka 2 veckor efter operation sen kan man börja igen

• Jasminaa

Faanny: Jag har Smooth Round Moderate profile, stod på en lapp jag fick vet inte redigt vad som menas med moderate profile , fast jag kan säga att jag aldrig hört något om olika profiler när det gäller koksalt,

• Jasminaa

Faanny: du skulle aldrig vilja ha koksalt eller? tycker du resultaten blir fula ? eller är du rädd för vad folk sagt om dom som tex rippling?

• Jasminaa

platt88: jag har iaf aldrig hört talas om det

• Jasminaa

har varit med mina vänner nu och jag rökte aldrig är så glad, men dom är typ världens sämsta kompisar , dom höll på säga att jag kommer bröja röka snart igen och typ tvingade i mig cigg fast jag sa att jag inte ville ha seriöst jag vill ha nya vänner jag har kännt dom här i evigheter och dom umgås bara med varandra så jag har tröttnat på deras töntiga beteende där dom typ mobbar varandra snackar skit om varandra och bara är så omogna, Vill bara börja högskolan och komma bort

• Jasminaa

nu blev jag rädd kollade på mina bröst utan sport bh, ser att jag har jättestora blåmärken vid ärret och under bröstet på sidan, (på det högra bröstet) Det gör inte ont men ser jätteläskigt ut, kan det vara något infektion?

• Jasminaa

garbo: Joo jag får lätt blåmärken brukar få det på benen jättemånga utan att jag slagit mig någonstans. Hoppas dte inte är någon blödning konstigt att det bara är på det ena bröstet, men kanske beror på att just det bröstet var mindre än det andra och dom fivk lägga ett större implantat för att jämna ut skillnaden

• Jasminaa

Faanny: Ja det är sant, snart högskola bara jag kommer in är så rädd för att inte göra det :(

Är så glad för mina bröst nu, va inte det i början man han inte tänka så mycket man ville mest bli bättre, Ont gjorde det inte man lärde sig hur man skulle göra för att inte använda bröstmusklerna. Nu är allt bra jag är rätt så rörlig kan göra det mesta själv :)
    Är det någon som vet när brösten börjar mjukna? för mina är jätte hårda nu

Svar på tråden Bröstförstoring 14