Bröstförstoring 14
MulleNuh: Snart hehe;) man vet aldrig du kanske får de i present som du tänkt dig. Vet vart du vill op dig?
MulleNuh: Snart hehe;) man vet aldrig du kanske får de i present som du tänkt dig. Vet vart du vill op dig?
Jasminaa: Ja faktiskt, :) skicka din e-mail så kan jag skicka 2 bilder före och efter. De är svullna,olika och är högt upp hehe...men de faller i fikan snart,hoppas jag:)
Hur är det med dina?
Jasminaa: lite ont har jag ,men det är inte så farligt,har ingen blåmärke -vet inte om jag kommer att få det sen.
När fick du dina märken, hur länge efter op? och när slutade du äta smärtstillande tabletter?
Kram
Jasminaa: Jag skickade de, ja du får gärna skicka dina utan tejp:)
Kram
Jasminaa: De ser lite-större ut nu:) tycker jag...O jag vill oxå att mina ska bli mjuka,de är rätt hårda just nu.
Blåmärket är ju borta snart :)
Jasminaa:Tack/// Han sa att detta händer under de första 6 månader,det är olika från person till person.
De är svullna -ena mer än det andra men redan bättre än vad de var efter op
Kram
Jasminaa:jag ska inte massera de, fick en tortyrBH av de, ska köpa en byggel BH om 2 veckor
Jasminaa: Försökte minska med smärtstillande, men fick ont. När slutar det göra ont? Och på bilden såg jag att tog i brösten ,mina är jätte hårda,när blir de mjukare?
KRAM
Jasminaa': Ja jag förstår, men jag tycker dina är super fina,de ser ut som att du har en push upp Bh på dig:)
Jag får väl vänta ........och se
Jasminaa: Ja det har de, undrar när svullnadet går ner?