Inlägg från: Jasminaa |Visa alla inlägg
  • Jasminaa

Bröstförstoring 14

shakynose: Jag äter som sagt 2 sorter panocod, och diclofenac. läste nu om diclofenac. "Diclofenac T ratiopharm är ett inflammationsdämpande, smärtstillande och febernedsättande medel." Så det är ju inflammationsdämpande, men antibiotika det vet jag inte om det är är inte så insatt i mediciner har aldrig behövt ta i hela mitt liv :)

• Jasminaa

shakynose: haha nej kanske det inte är :D Jag mår bra spänner i brösten, gjorde inte ont inatt direkt men det blev så stelt hela jag och brösten var jättespända, har inte varit så dom andra nätterna . Båda brösten känns likadant jag tänker på det mycket, man behöver väl inte bli orolig om det inte gör ont i det bröstet med blåmärket?

• Jasminaa

jag ringer imorgon och kollar :)=

• Jasminaa

platt88: snart dags vad kul allt kommer gå bra :D jag tror du kan jobba efter 12 dagar. fast jag har ett städjobb och min läkare sa att jag ska vänta med att jobba där och då jobbar jag bara en gång i veckan. men just nu så skulle jag kunna lyfta på kläder vet abar inte om det är bra man måste ju vila och inte anstränga sig förmycket. men du kan jobba säkert ta det bara lugt. Jag kan göra mycket :D bara jag tar det lugnt det gör inte ont alls

• Jasminaa

Grattis amiaaa för brösten :D

• Jasminaa

jag mår så dåligt allt e bara helt upp och ner, jag e helt själv känner mej så ensam , jag och min pojkvän gjorde slut igår också sa satt uppe till 4 och grär, och mitt en bröst blir inget bättre lite värra har dte blivit :( så jag vaknade kl 9 för jag ville ringa kliniken och det ha jag gjort, när jag beskrev för sjuksköterskan så verkade han lite som ett frågetecken, och han kan ju det mesta så jag ska vänta på doktor disa nu hon skulle ringa upp mig när hon hade tid. Tycker att det är så tråkigt att detta händer jag vill inte behöva gå igenom något ja ville bara ha bröst :( fan ångrar att jag gjorde detta det e jobbigt

• Jasminaa

garbo: det va inte han som gjorde slut eller vi båda kände väl att vi inte funkar ihop. men han verkade inte ledsen alls igår, vi pratade och kom fram till att vi ska vara vänner. och väd händer inte han skriver idag på morgonen frågar om jag ringt kliniken , jag svarar han skriver att han inte fattar att det e slut och frågar om det är vi två igen . Men jag vill inte ha honom mer, jag e ledsen jag vill och inte men vi kan inte hålla på såhär vi bråkar jätte ofta och vi stör oss på varandra och varandras familjer, Så jobbigt nu att han vill ha mig igen, då e det jag själv som bestämmer om vi ska fortsätta eller inte :(

amiaaa: Jag pratade med disa och hon var också som ett frågetäcken, hon visste ju att dom kämpat med bröstet lite för att få plats med implantatet och tänkte att det berodde på det men hon ville titta på det så hon kunde va säker, jag ska ha tid kl 4 idag, lite jobbigt mamma blir så orolig hon tycker att allt e hennes fel och fattar inte hur hon kunde låta mej göra det osv.

• Jasminaa

amiaaa: tack :) skulle tycka det är konstigt om det va nått det gör ju inte ont, jag har aldrig haft ont inte i någon utav brösten det e bara blåmärket, fattar inte hur stort det är hur kan det bli så ungefär 20 cm långt och 10 cm brett :O

• Jasminaa

platt88: ja det är svårt att lämna någon man älskar men ibland kankse det är bäst för en själv. tack för dina ord dom behövde jag :)

• Jasminaa

shakynose: ja det är ju så, mår väldigt dåligt man ångrar brösten jättemycket fast nu är det bättre tack gud :) men det går över vet jag men när? kanske när dom blir lite snyggare, vet du när dom går ner mina är jättehögt uppe.

Svar på tråden Bröstförstoring 14