Inlägg från: Jasminaa |Visa alla inlägg
  • Jasminaa

Bröstförstoring 14

aimaaa: ja det e bra att ha läkare som har tid för en disa lidman ringer upp så fort hon kan det tycker jag är jättebra

• Jasminaa

shakynose: ja jag var där och guud vad ont det gjorde när hon skulle ta bort tejpen, kändes som hon drog bort mitt skinn och en del bitar tog och säkert bort för det va lite sår typ. glad att jag gick till henne skulle aldrig våga ta bort tejpen själv. sen så tittade hon på blåmärket och sa att det va en liten blödning men att den kommer gå bort av sig själv för att dn är så pass nära huden eller nått sånt sa hon. känns så mycket bättre efter att ha träffat henne :)

• Jasminaa

Faanny: ja det finns profiler i koksalt med, läste nyss på mentors hemsida där har dom 3 olika profiler nu, den som jag har är den vanligaste med mer diameter än vad den är hög om du förstår, så finns det andra som är mer utåt än vad dom är runt om, tror dom sistnämnda är nästan samma sak som högprofil då.

sen kan man överfylla koksaltimplantat så blir dom hårda och kanske bolliga, nu vet jag inte om mina är överfyllda för Disa Lidman sa och jag läste på mentors hemsida att man kan fylla alla implantat extra, dom 350 cc och 375 cc jag hade kunde man fylla 50 cc extra så nu vet jag inte om dom är överfyllda om man fyller dom extra eller om överfyllda är om hon skulle fyllt dom med 100 cc extra istället.

• Jasminaa

fanny: vet inte riktigt tror inte dom räknar så med koksalt inte exakt som med gelehallon, såg bara att det fanns profiler som har mindre diameter och är mer utåt.

Hon fyllde ena med 390 alltså 40 cc extra och den andra med 410 då 35 cc extra

• Jasminaa

mamma sa nyss att man inte ser så stor skillnad på brösten sen innan. jag tycker med att dom är små :( det ju iungefär 400 cc det är ju jättemycket vf e som så små, e det musklen som inte släppt än? (eller är det där med musklen bara en myt). Dom sitter högt upp och och e platta :(

• Jasminaa

shakynose: Okej hoppas det är så :D Nu är det bara att hålla ut

KRAM

• Jasminaa

platt88: joo jag kan gärna skicka bilder men vill inte skrämma dig, dom ser hemska ut nu seriöst. Uppe vid nyckelbenet :P

Ska du vara där den 3 mars eller opereras den 3 mars?

• Jasminaa

Så tjejer nu har ni också fatt bilder :)

• Jasminaa

platt88: tack haha inte för att jag ser det fina :P men jag vet ju att det självklart kommer bli det hört att det kan ta flera månader får se hur det går för mig. tycker om att ta bilder då kan man se hur utvecklingen gått.

Svar på tråden Bröstförstoring 14