Inlägg från: Jasminaa |Visa alla inlägg
  • Jasminaa

Bröstförstoring 14

platt88: ja du kommer säkert få mindre häng än vad hon har om du nu har mindre häng från början :) vilken storlek har du på brösten nu? Brösten var fina skulle med vilja ha ungefär sånna storleken var bra jag kommer få mindre :)

• Jasminaa

Mullenuh: du kan skriva patientnummret på kvinnan ? så kan vi kolla
    kram

• Jasminaa

Kickan: Oj vad duktig du är som klarar av med bara alvedon. Visst man mår illa av tabletterna, jag fick förstoppning av mina och jag var sömnig hela tiden. Skönt nu när man slutat med dom. Om några dagar kommer du vara rörligare :D

• Jasminaa

Vet ni hur man kollar om någon fått en anmärkning?

• Jasminaa

platt88: jo det e bra med magen nu, den är som vanligt igen

Testade att köra bil idag, gjorde ont att växla så ska inte köra på ett tag till.

på hasan så står det anmärknings blankett och jag kan inte se det, för jag har word 2007, det funkar inte

• Jasminaa

kickan: Är du säker på att du ska köra bil redan imorgon? för mig har det gått 12 dagar och först idag körde jag bil. du är väl på din femte eller 6 dag?
    Jobbet kommer nog gå bra om det är ett lugnt jobb, skolan var inget problem för mig iaf :D Trött var jag men jag kunde inte sova.

Imorgon ska jag på kontroll, hoppas hon säger att allt ser bra ut och att det läker bra. Ser fram emot att ta bort tejpen som täcker bröstet skulle va skönt att få duscha hela kroppen inte bara halva.

• Jasminaa

kickan: jag får inte duscha eftersom jag har någon sorts tejp på brösten och den skulle jag inte blöta ner, den ska ju bort imorgon så då får jag duscha du verkar inte ha den tejpen. jaha så du kan se dina ärr? jag får nog se mina imorgon har inte kunnat se dom för tejpen :D Ja det är alltid skönt att höra läkarens synpunkter dom vet ju bäst . Tack detsamma.

• Jasminaa

justmeandmylove: det kostade för mig 500 kr och så ringde jag till ett annats ställe och där kostade det 800 kr. finns för 300 med du får ringa och kolla det e olika

• Jasminaa

justmeandmylove: östersjökliniken på öland är bra tycker jaG jag opererades där men nu vet jag inte hur mina bröst kommer att bli dom är ju svullna och så nu.

Svar på tråden Bröstförstoring 14