Bröstförstoring 14
Börjar med en ny tråd...
Börjar med en ny tråd...
Fanny: Ja det är ungefär motsvarande. 75B motsvarar 70C, 75C motsvarar 70D osv.
Garbo6: Tack, han verkar vara duktig -jag ska ta kontakt med han oxå :)
Kram
Jasminaa: Nu är det inte länge kvar! På tisdag, min lillasyster fyller år då :) Jag gjorde ristestet igår med 300 cc, såg enormt ut nästan! Men jag har blivit så smal nu på senaste tiden, så jag måste gå upp i vikt nu, då ser det nog bättre ut! :D
Faanny: och jag önskar att jag gick ner i vikt så allt ser bättre ut :D ja inte långt kvar bara att jag drömmer konstiga saker om brösten nu , jag tänker väl förmycket på det antar jag. mest orolig är jag för hur läkningen kommer gå eftersom jag inte slutat röka, det bara går inte jag bestämmer mej för att jag inte ska ta men det det blir så jag tar iaf jag borde slutat för länge sen , och jag frågar inte ringa och fråga min läkare om det blir någon stor risk om jag opererar mig nu fast jag inte slutat. För min doktor tror att jag inte röker överhuvud taget jag sa ju till henne att jag inte gjorde det bara för att min mamma var med :(
ja men 300cc låter bra på en smal tjej tycker jag det är ju risk att dom ser onaturliga ut om dom är förstora och personen är smal.
Skulle vara snällt om någon kunde ringa er läkare eller nån och fråga om det är farligt att man inte slutat röka innan operationen? jag kan verkligen inte fråga min läkare då blir det som om jag ljugit och det har jag jag kryssade ju inte in rutan där det stod röker du? :( Kan någon hjälpa mig?
Jasminaa: Du låter som mig, tänker för mycket på ALLT. Man tillochmed drömmer om det! Jag tror det kommer gå bra för dig, men jag förstår att du är lite orolig över det där med rökningen. Hör med nån som har erfarenhet, för jag har verkligen ingen aning. Men det blir ju lite dumt att ringa henne och säga det, då har du ljugit för henne liksom :S För jag trodde din mamma visste att du rökte o att du hade sagt det till kirurgen.
Jo men det tror jag med, jag har ju 75B nu, så lite har jag. Men jag ska gå upp i vikt nu, är 1.74 och väger bara 54.. :( Men även ifall jag går upp, så blir de nog runt 300, lite mer kanske.
Faanny: Ja du då är du rät smal jag är 170 och väger 68 :D skulle vilja väga 60 kg. J du kan ta 300 eller lite mer. Ja snart gör jag det det är jättenära. Ibland tänker jag bara herregud jag ska förstora brösten , det är något som folk gör som man hör på tv sen ska jag göra det. Helt konstigt Vi får hoppas att allt ska bli bra jag ska be 100 gånger för mig själv haha gud kankse hjälper mej inte för att han bryr sej när jag vill göra om något han gett mej haha
Jasminaa: Läser på plastikkirurgiforum.se, så jag kopierar lite av det de skrivit där.
"Däremot så på op dagen, frågade sköterskan mig när jag kom dit hur det gått med rökningen, jag sa att jag varit rökfri ca en vecka. Hennes svar blev , "tur för dig att du inte ska göra ett lyft, då hade ja skickat hem dig"..
"jag drog ner på rökningen men jag slutade inte. rökte kanske 4-5 cigg om dagen före op o några dagar efter op rökte jag som vanligt. jag har läkt skit bra ändå"
Faanny: Tack jag ska också kolla på sidan och se om jag hittar mer. Hoppas att det är så för mig med att läkningen går bra endå, jag röker inte heller lika mycket som förut idag tog jag 4 cigg så det är bättre än 20 som i vanliga fall
Jasminaa: Jag med, 60 :) vägde det förut, men men.. Ja det förstår jag, att man får anfall och börjar tänka om man verkligen inte drömmer. Du vet, han förlåter alla, så han förlåter nog dig också, haha.