Bröstförstoring 14
platt88: ja det har jag verkligen ingen aning om , hur går det med tortyr bh? e den jobbig att ha?
platt88: ja det har jag verkligen ingen aning om , hur går det med tortyr bh? e den jobbig att ha?
platt((: jaja det är bara att skicka :)
faannhy: jag vill gärna skicka bilder men min mobil e på lagning så det blir inte från idag, vill gärna visa från idag mitt blåmärke är nästan helt borta det är jätteblekt :D men jag kan skicka bilder jag tog i torsdags, vill bara påpeka att dom är finare nu och mjukare , det blir bara bättre för varje dag som går :D
platt88: a men det e samma här en bröstet är jättefint och det andra är lite mer svullet . vi får hoppas att det jämnar ut sig det andra som är svullet är också hårdare
flowerrose: det kommer gå jättebra man är orolig och nervös i onödan, jag va ju jättenervös innan. Men allt gick jättebra och mycket bättre än jag trott, jag trodde ju att jag skulle må så dåligt inte kunna gå bara spy och sova och ha jätte ont men så va det inte alls. jag klarade mej jättebra och det kommer du med göra. lycka till :D
francis: så dom blir mindre sen? skojar du jag vill inte det :( men skulle dom inte bli större sen när musklen släpper?
swing: tyckte du att dom blev större eller mindre sen?
stolt trebarnsmamma: har du berättat det för någon?
platt88: asså egentligen är jag det jag ville ju bara ha lite störr e bröst typ 2 storllekar och det har det vlivit men blind blir man så jag hade ju kunnat tänka mig att gå större. är du nöjd då?
swing: hur mycket la du in då? jag kände mig med jättebystig direkt efter operationen nu har det gått 3 veckor och jag tycker att dom känns mindre, dom är hårda också fortfarande när blir dom mjuka? och hur mjuka brukar dom bli? dom stannar väl inte såhär :O
platt88: ja ibland känns dom stora ibland jättesmå :O typ som om jag aldrig gjort en operation. Nej jag har ingen aning om vad en om operation kostar om man inte är nöjd med storleken, det enda jag vet är att om dom går sönder så sa hon att det kostar 3000 kr att byta ett implantat. jag ska inte göra en om operation förränns den ena går sönder. jag får ju va nöjd såhär.
Hej är det någon här som haft olika stora bröst efter operationen? mitt vänstra bröst ser bra ut , men det högra är typ mer svullet upp till och det ser mindre ut för det , det har liksom inte fallit på plats som det vänstra. det har gått 17 dagar sen bin bröstförstoring. Vet någon här om det jämnar ut sig sen?
mullenuh: a hoppas det går ner snart, men det högra bröstet har jag ju haft lite problem med, det va ju mindre än det vänstra från början och dom la ju i lite mer i det högra så det har ju fått ta lite stryk. sen har jag ju haft det stora blåmärket på det högra bröstet också. det e väl bara att vänta och se. haha jag tröstar mej själv :D
platt88: ta det lugnt snart kommer du inte alls känna av musklen, jag känner den inte mer bara när jag spänner musklen , haha det är en rätt cool känsla då börjar jag darra haha har aldrig kunnat göra det tidigare. jag har inte haft någon vikt uppgång sen operationen men du kan ju promenera nu det är väl inte så farligt efter 10 dagar, gå t affären och så det hjälper lite iaf :D
Vet någon när man får börja jogga igen?
platt88: det låter jobbigt visst är det roligt att få lite mer uppmärksamhet. men inte bara pga brösten men tyvärr är det så man får mer uppmärksamhet om man har större bröst. Jag har inte fått någon kommentar om att dte är dåligt med silikon, men ingen vet ju att jag gjort det och så. Jag försöker att ha kläder så att det inte märks så mycket är rädd att vännerna ska misstänka att jag förstorat dom. Tråkigt tycker jag jag vill visa upp mina bröst är så glad att jag har dom :D
Men strunta i dom, du kommer möta på många som är emot plastikkirurgi men det är mest för att dom är avundsjuka. jag älskar plastikkirurgi. Vill fixa läpparna men det har jag inte råd med
hej hur vet man att man fått kapselbildning? Mitt ena bröst ser mindre ut och det är högre upp än det andra det har inte fallit på plats och det har gått 5 veckor? hur länge ska jag få vänta innan det blir som det andra?
Jag mår jättebra, känner inte av brösten alls :) skönt att det gått bra för dig med, hur känns dom? Vad tycker du om dina?
Ja det ena bröstet är fortfarande svullet eller för högt upp hela formen är konstig den läcker inte ut lika mycket på sidan heller som det vänstra. Varför är det så??
När blir det bra kommer det någonsin bli det? är jätte orlig 6 veckor har gått då borde dom väl vara lika?