Bröstförstoring 14
Jasminaa:
Är du inte nervös?? :) Jag ska iallafall tänka på dig den 17e.
Jasminaa:
Är du inte nervös?? :) Jag ska iallafall tänka på dig den 17e.
Jasminaa: Ja men det förstår jag! Men visst är det så, att man inte tänker super mycket på komplikationerna bara för att man vill göra det så mycket? :) Jag tror det kommer gå bra för dig! Jag är mest rädd för smärtan! Ta 350 cc, jag tror det kommer bli jätte bra.
Ahadu, vad jobbigt. Röker också, fast bara då och då. En cigg om dagen typ, inte så farligt iaf. Ibland kan det gå en veckan utan. Men jag förstår att det är svårt, men tänk så här, du vill ju att det ska gå bra med operationen osv. Så då slutar du nu, eftersom du vet att det kommer bli bättre för dig själv. Sa läkaren att du inte fick röka?
Jasminaa: Det värsta är att jag har rökt såhär i några år nu, fast aldrig blivit beroende. Så det känns som jag har allt under kontroll ändå :)
Jasminaa: Jag har faktiskt börjar röka mindre och mindre, var mer förr.. Men för blir det att jag röker mer när jag är ledsen och stressad. Jaha, vad knäppt. Vad har du sagt när de undrat varför du ska sluta helt plötsligt?
Jasminaa: Eller hur! Min pojkvän gillar inte att jag röker, så när vi bråkar så röker jag, för då blir han ännu surare haha. Ja men det är bra, en vit lögn iallafall :)
Det var en bra fråga. Jag läste nånstans att förkyld är okej. Men har du FEBER o (halsont) så får man inte operera sig. Sen läste jag "vitlök o många örter har en blodförtunnande effekt, o bör ej tas i närheten av en operation"!
Färskpressad juice sägs vara bra (+ vitaminer)
Jasminaa: Smart! :D Nej men vi får hoppas att du inte får feber bara. Men du känner dig väl inte sjuk nu?
Jadu.. Men sportbharna sitter ju väldigt tajt, det gör alla. För du kan väl inte ta en med större mått runt bröstkorgen, det blir väl fel? När ska du börja använda den, direkt efter operationen?
Jasminaa: Hoppas du blir det, tråkigt att känna sig hängig :( Jag fick världens influensa för några veckor sen, tog mig inte upp ur sängen.. Ja okej. Du vet, Garbo? Hon med bloggen. Hon har ju haft "tortyrbh" på sig, men alla har väl olika.
Det blir nog lite jobbigt i början att lyfta armarna & dra över den. Så knäppning är nog bättre :)
Jasminaa: Jag har ingen aning om den har det, såg bara att nån hade skrivit att man kunde dra åt axelbanden. Men det kanske är bygel i den. Lite konstigt att alla kirurger säger olika..
Har en liten fråga :) Är 80C en motsvarande 75D. Eller hur är det där, nån somn har kollen?
Jasminaa: Nu är det inte länge kvar! På tisdag, min lillasyster fyller år då :) Jag gjorde ristestet igår med 300 cc, såg enormt ut nästan! Men jag har blivit så smal nu på senaste tiden, så jag måste gå upp i vikt nu, då ser det nog bättre ut! :D