Inlägg från: platt88 |Visa alla inlägg
  • platt88

Bröstförstoring 14

Hej

Jasminaa: Som jag förstod så vill du absolut ha de men /bryr dig vad andra kommer att tycka drf. skrev jag som jag skrev, men är du osäker så tycker jag oxå att du ska vänta ett tag. :)
    Boobisar väntar på dig !!!

Shakynose: Idag pratade jag med min läkare Anders Nilsson från polarkliniken i Umeå och jag hade tydligen missförstått honom, de har alla strl. men de rekommenderar 250cc - 400cc/ så det var skönt att höra det så jag slipper åka till Landskrona sj :s

Vart ligger kliniken du op dig och vad fick du betala?

KRAMAR

• platt88

Jasminaa: Fyller 21 i augusti :) / Jag tror ändå att det är normalt att tveka lite och vara nervös inför OP. Det är ändå en stor grej... Det kommer att gå bra /// ;)

Skickade ett mejl till läkaren-frågade honom om jag fick bestämma hur de skulle föra in implantaten (armhåll,bröstet eller under bröstet) eller är det de som bestämmer. Jag skulle nästan vilja ha den genom armhåll.
    Hur ska du har det, har ni bestämt tillsammans eller var det de som sa hur de skulle göra?

Kram

• platt88

Dixiet: När ska du op dig? Det blir 550cc eller-? :)

• platt88

Dixiet: I början kanske tills du vänjer dig.

Du måste bäretta hur det går och hur det känns, sj har oxå börjat fundera på att göra 550cc /// Ville göra 400cc från början men idag träffade jag en tjej som hade gjort 400 och de var stora och fina,men jag vill nog ha mer :P

Kram

• platt88

Har någon op sig i proformaclinic i Stockholm eller hört något om dr Michael Olenius? Hörde att de var bra...

• platt88

Garbo6: Tack, han verkar vara duktig -jag ska ta kontakt med han oxå :)

Kram

• platt88

Jasminaa: Ooo Gratiss... Sj ska op den 3/3 på proforma clinic av Dr Michael Olenius är oxå rädd dessutom så har han 5 anmälningar de senaste 2 åren - men många säger att han är bra så jag vet inte :( /// Du måste skriva hur det går för dig ?

Lycka Till :) :) :) :) :) :)

P.S. Frågade de på proforma om man fick röka och de sa att det inte var bra för mina lunger men jag får göra som jag vill, jag röker inte egentligen men jag frågade ändå- Så du ska inte oroa dig för det du har ändå minskat...

• platt88

Jasminaa: Alla läkare säger olika man vet inte riktigt vem man ska tro på men...gör ditt bästa att inte röka fram till tisdag och nå vecka(dag) efter...

• platt88

Jasminaa: Jag håller tummarna för dig ;)

• platt88

Faanny: Jag ska op mig på proforma av Michael den 3/3 och har inte sätt nå bilder på för och efter bilder som Michael gjort,så jag är orolig men har hört mycket bra om båda kirurger.

Igår ringde jag till kliniken(fick prata med sjuksköterskan)- och frågade vrf brösten på för och efter bilder såg så konstiga ut-så vill jag inte ha mina- och hon sa att -de hade tagit bilder dagen eller veckan efter op. metoden som de kör tar det lite längre tid än två veckor att se resultaten. De sa oxå att slut resultatet är inte alls som på bilder.Vilket var skönt att veta :)

Jasminaa: Gratiss :)

Svar på tråden Bröstförstoring 14