• Joseefiine

Bröstförstoring 14

Börjar med en ny tråd...

• Svar på tråden Bröstförstoring 14
  • Garbo6

"eller om du typ lägger på rygg rak lång fast tvärsöver sängen,så liksom hasar du dig ned till knä på golvet, och sen ställer dig upp när du står på knä. jag och mina knäppa ideer :D"

Hahaha! Jag fick en skitrolig bild i huvudet när jag läste ditt tips Fanny, typ som en Monty Python-sketch med John Cleese :) Dagens bästa!

• Garbo6

Jasmina: Du känner ingen som kan sätta kateter på dig? Vore ju det allra smidigaste och så slipper du kiss i sängen ;)

Kände inte heller nån glädje knappt de första dagarna, eller faktiskt den första veckan. Men var lugn, det kommer :)

• Jasminaa

Idag har jag inte ont :D smärtan i ryggen är borta jag känner bara av musklerna lite men inte alls farligt bara lite stel är jag, hoppas det fortsätter såhär. Jag lärde mig hur man lägger sig i sängen själv och hur man går upp ur den , tog lite tid men det gick och det gjorde ju lite ont men det gick känns jättebra . jag sov 5-6 timmar inatt vaknade varje timme och gick på toa :)

• Jasminaa

Mullenuh: det blev 390 i ena och 410 i det andra :) hoppas det blir bra svårt att se nu när dom är så högt uppe och jättesvullna svullnat upp till nyckel benet, mest upp till under bröstet är dom inte lika svullna

• Faanny

Garbo6: HAHAHAHAAA, jag är knäpp! :D
    Åh vad delad jag blir nu.. Skulle så gärna vilja se fler som Calle har gjort eller Michael. Tur att du är nöjd iaf! :)

• platt88

Faanny: Jag ska op mig på proforma av Michael den 3/3 och har inte sätt nå bilder på för och efter bilder som Michael gjort,så jag är orolig men har hört mycket bra om båda kirurger.

Igår ringde jag till kliniken(fick prata med sjuksköterskan)- och frågade vrf brösten på för och efter bilder såg så konstiga ut-så vill jag inte ha mina- och hon sa att -de hade tagit bilder dagen eller veckan efter op. metoden som de kör tar det lite längre tid än två veckor att se resultaten. De sa oxå att slut resultatet är inte alls som på bilder.Vilket var skönt att veta :)

Jasminaa: Gratiss :)

• MulleNuh

Fy nu har jag suttit o kollat inne på Quinna. Finns ju itne ETT enda par tuttar som blev snygga!!

• Faanny

platt88: Vad kul! :) Inte heller sett några som han har gjort, bara Calle. Och det verkar som han gör väldigt bolliga, såg inte alls naturligt ut. Jag vill ha med bröst under bröstvårtan om du förstår vad jag menar, lite mer häng i dem. Kolla på patient id 199 och 52 (dock sitter 52 lite långt isär), men annars är det så jag vill ha. Hur vill du ha dina?
    Ja men det är ju bra, så man vet :) Men har du varit på konsulation?

• shakynose
    Jasminaa skrev 2009-02-17 23:31:37 följande:
    Nej jag är faktist inte glad har inte hunnit bli det, när smärtan lägger sig kan jag nog glädjas åt dom. någon som har ett tips hur man kommer upp ur sängen , jag måste be min mamma om hjälp men hon ska sova nu så hon kommer inte kunna hjälpa mig gå till toaletten på natten
    Jag sov halvsittandes i soffan dagarna efter op. Mitt tips är att i alla fall stötta upp dig med kuddar bakom ryggen så kanske det blir lättare att komma ur sängen?
Svar på tråden Bröstförstoring 14