Bröstförstoring 14
Börjar med en ny tråd...
Börjar med en ny tråd...
Tack Shakynose, det känns bättre nu... Han är duktig så jag får lita på honom. Han sa oxå att jag skulle hitta några bilder på qvinna och ta med mig för att visa honom hur jag vill ha det. Så nu är jag inne och letar.....
Kram
Bra!
platt88: Men bekostar de alla resorna då? De för återbesöken, eller bara för operationsdagen?
Jag tror också det kommer bli bra :D Gjorde ristestet med 300, såg rätt så stort ut.. Men jag har ju alltid vägt lite över 60 kg, nu väger jag 55. Så jag ska gå upp lite nu. Är också ganska bred om höfter och smalare vid midjan.
Blir dina bra, då tar jag Michael :D
Men nånstans läste jag "synd att jag inte kollade upp om Calle var medlem i svensk plastkiurugi (eller vad det heter), för jag är missnöjd..
Hm?
Kram!
Faanny: Åj då!
De står bara för op dagen upp till 2000kr. Återbesök sa de inget om, men han sa att jag inte behövde åka dit för att ta bort stygnen eftersom de går av /av sig sj.
platt88:
Ja men det är ju perfekt i så fall, känns ju lite onödigt att åka 80 mil då.. :S Annars kan man ju bara ringa om det är något man undrar över.
Läste att du hade pratat med honom i telefon. Hoppas du får som du vill! Men vad ska du göra om han till exempel säger att han inte tänker lägga i mer än 400?
Kram!
Faanny: Just det håller jag på att förbereda mig för, då låter jag honom göra det och försöker nöja mig med det, sen i framtiden när jag skaffat barn och amt klart då kan jag bytta ut till större om jag fotfarande vill ha det ;)
Inte ens två veckor kvar till op dagen :) längtar efter större boobisar -fotfarande så har jag svårt att förstå att mina bröst ska bli större har velat det så länge...Alla tjejer i familjen har stora bröst typ DD och E kupa så de har kommenterat mycket mina bröst :( när jag var yngre...
Men INTE längre :) :) :)
Kram!
platt88: Jo men det tycker jag också! Jag tror du ska lita på honom och vad säger, han vet nog vad som blir snyggast och bäst för dig! Du kan ju säga att du vill ha ganska stora, så tar du det största han erbjuder liksom :)
Du förstår inte vad avundsjuk jag är på dig! Jag vill också operera mig på Proforma NU. Betalar du allt själv eller har du lånat pengar?
Jobbigt när folk kommenterar, även fast de kanske inte menar något illa med det, så blir man väldigt ledsen. De kanske inte förstod att du har komplex eller att det kanske också är därför som du vill operar dig. För lite påverkad av andra blir man ju, så är det. Även fast jag inte vill operera mig för någon annans skull än min egen! Det är jag som vill ha det, ingen aning!
Faanny: 17 000 har jag sparat i 4 år:S sj är student så ... och 20 000 fått låna från min älskade mamma :) som hon ska få ett/två tusen lapp varje månad och på sommaren mer. Utan ränta hehe
Jag kommer att berätta allt om op så du kommer få mycket info innan du op dig på proforma.
Har inte berättat för någon om op det är bara jag och mamma som vet om det, jag gör det oxå bara för mig sj men det kommer att vara roligt när de ser mig för första gången med mina fräsa och nya tuttar ... hehe
Mina kusiner drev med mig när jag var yngre, jag tror inte heller att de menar nå illa men de kunde inte förstå att jag hade det komplex och hatade prata om bröst överhuvudtaget/ visste att de skulle vända sig och kolla på mig...:(
ITs OVER hehe
Hur fick du ihop pengar och hur mycket? :)
Kram
platt88:
Åh vilken snäll mamma du har! Hur gammal är du?
Bra, vill veta så mycket som möjligt! Om du är nöjd med Michael så väljer jag också honom :)Det är ju i princip möjligt att få en läkare som ingen har klagat på..
Ja nu är det över! Heheh.. Det är så himla bra att det finns plastikkirurgi, så man kan bli glad :D
Jag sparar. Ska börja jobba nu så jag kan börja spara på allvar, ska försöka spara så mycket som bara möjligt varje månad!
Kram!